Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، سردار کمال هادیانفر درباره اخباری مبنی بر  ممنوعیت ورود به استان تهران گفت: چنین تصمیمی برای تهران گرفته نشده و تنها در محور گیلان و مازندران این تصمیم اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: بیشترین محدودیت در محور گیلان و مازندران اعمال شده است، اما متاسفانه با اعمال این محدودیت ما روز گذشته باز شاهد بار ترافیکی در این محور بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از افرادی که در این مسیر به اطلاع رسانی‌ها توجه نکردند، مجبور شدند از نیمه راه برگردند.

رییس پلیس راهور ناجا درباره مراکز شماره‌گذاری خودرو تصریح کرد: به تدبیر فرمانده ناجا ۱۰ روزی است که به دنبال راهکار حقوقی هستیم که قراردادها و وکالت‌نامه‌های مردم دچار خدشه نشوند و بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که این مراکز را تعطیل کنیم تا به مردم و کارکنان صدمه وارد نشود و امیدواریم در چند روز آینده این موضوع محقق شود.

سردار هادیانفر درباره الکترونیکی شدن این خدمات اظهار کرد: اقدامات لازم برای ارائه این خدمات به صورت الکترونیک انجام شده، اما بعید است بتوانیم قبل از سال جدید از آن استفاده کنیم. از نظر نرم‌افزاری همه چیز مهیاست، اما یک مقدار مشکلات زیرساختی وجود دارد که باید برطرف شود.

رییس پلیس راهور کشور با بیان اینکه مراکز شماره‌گذاری خودرو تا ساعت ۱۷ هر روز خدمات ارائه می‌دهند، گفت: طبق قانون ضرب پلاک شهرستان‌ها در سایر استان‌ها انجام نمی‌شود و برای شماره‌گذاری خودرو کد هیچ شهری به شهر دیگری داده نمی‌شود و افرادی که از شهرهای دیگر برای دریافت خدمات به مراکز شماره‌گذاری خودرو در تهران مراجعه می‌کنند، بی‌فایده است. چون نمی‌توانند خدمات لازم را دریافت کنند.

کد خبر 490190 برچسب‌ها پلیس راهور - جاده‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور جاده ها كرونا در ايران مراکز شماره گذاری خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی چینی فروش 125 میلیون دستگاه خودرو برقی تا سال 2030 ساخت نخستین خودروی برقی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟