Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس تهران بزرگ از کشف ۷۳ میلیون قلم انواع کالاهای بهداشتی و درمانی احتکار شده و بازداشت ۶۰ محتکر خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین رحیمی با حضور در جمع مأموران یگان امداد و پلیس امنیت اقتصادی، بر اجرای مستمر طرح ویژه صیانت از سلامت جامعه تأکید کرد و گفت: سربازان ولایت، حامیان اسلام و شریعت اسلام هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه تمام دستگاه‌ها مخصوصاً دستگاه‌های درمانی و پزشکی پا به پای یکدیگر برای مهار این بیماری تلاش می‌کنند، گفت: در میان تمام تلاشهای عزیزان در دستگاه‌های مختلف، عده‌ای سودجو قصد دارند جان مردم را به خطر انداخته و آرامش جامعه را برهم زنند، وظیفه نیروی انتظامی مخصوصاً پلیس امنیت اقتصادی است تا در اینگونه موارد با قاطعیت تمام برخورد کرده و از امنیت جانی و روانی شهروندان صیانت کند.

وی با تأکید بر اینکه تا به امروز 73 میلیون قلم انواع کالاهای بهداشتی و درمانی احتکار شده توسط پلیس پایتخت کشف شده، خاطرنشان کرد: در این رابطه، بالغ بر 60 محتکر دستگیر شدند و حدود 40 پرونده در این رابطه تشکیل شد

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در پایتخت و اطراف آن حدود یک هزار و 200 تولیدکننده اقلام بهداشتی و در حدود 800 مرکز توزیع‌کننده در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم با کمک دستگاه‌های دیگر، فرآیند تولید و توزیع را مدیریت کنیم زیرا شایسته نیست مردم عزیز اقلام ضروری و مورد نیاز بهداشتی خود را با مبالغ بالا تهیه کنند.

رحیمی یادآور شد: پلیس با اقدامات خود و حضوری جدی‌تر، عرصه را بر سوداگران و دلالان تنگ خواهد کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حضور دادستانی تهران و وزارت بهداشت و تعزیرات در کنار پلیس امنیت اقتصادی در کشف انبارهای بزرگ، بیان کرد: این طرح با جدیت ادامه خواهد یافت و پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با قاطعیت تمام همواره به برخورد با متخلفان و محتکران ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله در هفته‌های آتی شاهد تأمین نیاز کامل‌تری از اقلام بهداشتی در مراکز پزشکی و بهداشتی برای شهروندان و مخصوصاً عزیزانمان در مراکز درمانی که دچار مشکل هستند، باشیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با وجود پلیس که همواره در مراحل سخت و بحرانی به انجام وظیفه پرداخته و با همکاری سایر دستگاه‌های مشکلات موجود حل خواهد شد و بدانید به امید خداوند با سربلندی از این مقطع نیز عبور خواهیم کرد.

کشف 25 میلیون تجهیزات پزشکی در 24 ساعتتهران| 6 هزار ماسک کشف شده از انبارهای بهارستان بین مردم توزیع شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس قوه قضائیه عملیات پلیس کشفیات پلیس وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس امنیت پلیس 110 پلیس آگاهی پلیس پلیس امنیت اقتصادی پلیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت