Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تیم‌های کنترل سلامت در محورهای استان حضور دارند و مسافران بازگردانده شده و تنها مردم بومی اجازه تردد دارند.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران در مسیر شمال به‌صورت پرحجم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر باز بود و تردد در حال جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران در ارتباط با تمهیدات پلیس راه باتوجه به شیوع ویروس کرونا در جاده‌های استان، تصریح کرد: تیم‌های کنترل سلامت در محورهای استان حضور دارند و مسافران بازگردانده شده و تنها مردم بومی اجازه تردد دارند.

این مسؤول بیان کرد: قسمتی از دیواره حفاظتی در منطقه اَزارَک در آزادراه قطعه چهارم چالوس ـ مرزن‌آباد رانش کرد که موجب مسدود شدن  آزاده راه شد.

قدمی یادآور شد: باتوجه به  شرایط جوی احتمال ریزش و رانش در محورهای مازندران وجود دارد و همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا، ضرورت دارد رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی ار شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران قدمی ترافیک جاده انسداد محورها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید و احتمال وقوع سیلاب خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد اسدی گفت: بارندگی‌های شدید از بعدازظهر چهارشنبه 19 اردیبهشت از سمت غرب استان و همچنین احتمال وقوع سیلاب پیش‌بینی شده است.

وی افزود: امشب چهارشنبه تا اواسط فردا پنجشنبه 20 اردیبهشت بارش ‌به‌صورت رگبار باران خواهد بود و شاهد کاهش بیشتر دما همراه با وزش باد‌ نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

اسدی با تاکید بر اینکه این سامانه بارشی، سامانه قابل توجهی است، تصریح کرد: افزایش آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی هواشناسی است و با توجه به  آبگرفتگی معابر عمومی، از مسافران تقاضا می‌شود از اتراق در مسیرهای پرخطر پرهیز کنند.

کارشناس هواشناسی مازندران ادامه داد: کاهش دید، ریزش سنگ در محور کوهستانی و لغزندگی جاده‌ها در کنار اختلال در تردد جاده‌ها تا فردا پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم و مسافران تردد بی‌مورد در جاده‌های کوهستانی نداشته باشند و در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها اتراق نکنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش‌های خطرناک در راه ایران؛ مسافران شمال مراقب ریزش کوه‌ها باشند
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • بارش‌های جدید و احتمال وقوع سیلاب در مازندران
  • هشدار هواشناسی به مسافران شمال کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • هشدار به مسافران شمال کشور
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان