Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@15:28:35 GMT

5 تن اموال سرقتی از یک انبار ضایعاتی در گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۵۶۴۲

5 تن اموال سرقتی از یک انبار ضایعاتی در گچساران کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵ تن اموال سرقتی به ازرش تقریبی ۱۰میلیارد ریال متعلق به برخی از ادارات شهرستان گچساران از یک انبار ضایعاتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی انصاری ازکشف ۵ تن اموال سرقتی به ازرش تقریبی ۱۰میلیارد ریال متعلق به برخی از ادارات شهرستان گچساران از یک انبار ضایعاتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از شرکت نفت ،اداره برق و اداره راه و شهرسازی شهرستان گچساران بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن فرماندهی قرار گرفت.

 انصاری افزود: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام گشت زنی هدفمند و بررسی میدانی موقعیت مذکور را مورد ارزیابی قرار داده و در بازرسی از یک انبار ضایعاتی، ۵ تن اموال سرقتی ازجمله سیم، کابل و یراق آلات، پمپ و دستگاههای فنی و آتش نشانی مربوط به چاه های حفاری شرکت نفت و گاز،گارد ریل و تعدادی ظروف آشپزخانه مکشوفه متعلق به شرکت نفت ، اداره برق و اداره راه و شهرسازی را کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به این که ۲ نفر سارق شناسایی و تلاش برای دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران كشف اموال مسروقه فرمانده انتظامي یک انبار ضایعاتی شهرستان گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک روز در جلسه ستاد مدیریت بحران به بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: در پی بارش های اخیر خسارت هایی به بخش صیفی جات شهرستان های گچساران و باشت وارد شد. وی همچنین به قطع چند ساعته برق در بخش مرکزی شهرستان گچساران اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه بخشی از این مشکل رفع شده و مابقی نیز توسط اداره برق در حال رفع شدن است. نیک روز گفت: در این بارشها جاده پاتاوه به دهدشت به علت ریزش سنگ مسدود شده بود که به سرعت توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بازگشایی شد. وی گفت: بخشی از جاده های روستایی شهرستان کهگیلویه نیز به علت خاکی بودن مسدود شده و تردد به سختی انجام می شود. 

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سرقتی عجیب هوای بندرترکمن را آلوده کرد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس