Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@01:30:32 GMT

۴۴۰ لیتر الکل صنعتی احتکار شده در شرق پایتخت کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۵۹۰۹

۴۴۰ لیتر الکل صنعتی احتکار شده در شرق پایتخت کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ مهدی تاجیک در این باره اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در واحد صنفی اش در حوالی "نارمک" اقلام ضد عفونی کننده الکلی  احتکار کرده است تا چند برابر قیمت واقعی آن به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت فرد محتکر شناسایی شد، گفت: با هماهنگی های قضائی ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند، متهم را در روز پانزدهم اسفندماه جاری در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از داخل مغازه اش ۲۳ هزار و ۵۰۰ عدد پدهای الکلی کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در همان روز ماموران پایگاه چهارم این پلیس موفق شدند در عملیات دیگری ۴۴۰ لیتر الکل صنعتی احتکاری کشف کنند، در این خصوص توضیح داد:  خبری در خصوص احتکار مقادیری فراوان الکل صنعتی ۹۹ دریافت شد که تحقیقات اولیه حکایت از این  داشت، این فرد مقادیر فراوانی الکل  در منزل و خودرو اش جمع آوری کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: هویت متهم و مخفیگاهش شناسایی شد و با دستور قضائی، متهم در مخفیگاهش در حوالی "تهرانپارس" دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان، با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده در مجموع  ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی و بازجوئی از متهمان پرونده هر ۲ متهم به مراجع قضائی تحویل شدند.

کشف یک میلیاردی اقلام بهداشتی در مرکز پایتخت

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اقلام بهداشتی احتکار شده در انباری در حوالی خیابان نقلاب خبر داد

 سرهنگ سعید راستی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در انباری در حوالی میدان "انقلاب" مقادیر قابل توجهی دستکش یک بار مصرف و مواد ضد عفونی کننده دپو کرده است، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با شناسایی متهم و مخفیگاه وی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی انعکاس و تیمی از ماموران این مرکز به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، پس از مراقبت های ویژه پلیسی صبح روز چهاردهم اسفندماه جاری متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۶۵ هزار عدد دستکش یکبارمصرف، ۲۹ هزار ماسک، ۱۱هزار عدد پد الکلی و انواع مواد و اقلام ضد عفونی کشف شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی، و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ احتکار شهر تهران پلیس تهران بزرگ احتکار پلیس امنیت عمومی پایتخت پایگاه چهارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • نصب ردیاب خودرو اجباری شد
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی