Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فریدن گفت: از فردا اکیپ‌های کنترل که متشکل از اعضای ارگان‌های مختلف است، با اسقرار در ورودی‌های شهرستان سلامتی مسافران را کنترل خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فارس از فریدن، سید تقی معین‌الدینی ظهر امروز در سومین جلسه ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان فریدن با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی دقیق و صحیح باعث آرامش خاطر مردم می‌شود، عنوان کرد: برخی در کانال‌های مجازی شهرستان فریدن با عدم اطلاع‌رسانی صحیح باعث برهم زدن آرامش عمومی مردم می‌شوند که در صورت تکرار و با انتشار اخبار غیرواقع با آن‌ها برخورد جدی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار فریدن افزود: به دلیل اینکه اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا از یک کانال در فضای مجازی صورت گیرد، کانال شبکه بهداشت و درمان در شبکه مجازی به عنوان منبع اطلاع‌رسانی در شهرستان فریدن معرفی می‌شود و تمام اطلاعات در خصوص بیماری کرونا از این کانال به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 وی از دیگر تمهیدات در مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان فریدن، کنترل ورود مسافران به شهرستان فریدن عنوان کرد و گفت: از فردا اکیپ‌های کنترل که متشکل از اعضای ارگان‌های مختلف است، با اسقرار در ورودی‌های شهرستان سلامتی مسافران را کنترل خواهند کرد.

معین‌الدینی عنوان کرد: مسافران در تصمیم سفرخود به این شهرستان بازنگری کنند؛ چون طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا پذیرش میهمان در تمامی خانه‌های بوم گردی و مداراس ممنوع است.

فرماندار فریدن ادامه داد: نقاط ورودی‌های شهر  از فردا با اکیپ‌های مشخص شده کنترل خواهد شد و افراد غیربومی تست اولیه سلامت را خواهند داد.

وی اظهار داشت: در صورت مشاهده علائم اولیه، افراد مشکوک به سمت پزشک هدایت و در صورت مثبت بودن سایر علائم و آزمایش،قرنطینه خواهند شد.

معین‌الدینی با این سخن که باید اصناف به مانند نانوایان و متصدیان محل سوخت‌گیری نکات بهداشتی را کاملا رعایت کنند، تذکر داد: اگر اصناف  مصوبات ابلاغی را رعایت نکنند با آنها برخورد جدی صورت خواهد گرفت و حتی برای مقابله با متخلفان و سودجویان پلمب اماکن را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان فریدن در خصوص مراجعه کارگران فصلی به این شهرستان نیز بیان کرد: حضور اتباع خارجی در شهرستان ممنوع است و متخلفان در این زمینه نیز برخورد خواهد شد؛ همچنین علاوه بر کنترل ورودی‌های شهرستان اکیپ سیاری را برای نظارت و کنترل ورود کارگران فصلی خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: اجاره خانه به مسافران نوروزی در شهرستان برای ایام نوروز ممنوع است و اگر افراد بخواهند با سودجویی سلامت مردم منطقه را با خطر روبرو سازد با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

معین الدینی گفت: ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن در شهرها را به صورت گسترده نیز دنبال می‌کنیم و همچنین در روزهای آتی در صدد هستیم، روستاها را نیز پوشش دهیم.

سیف‌الله صالحی نیز  در این جلسه از بستری شدن 9 بیمار در بخش ایزوله بیماران کرونایی خبر داد و گفت:  دو نفر از بیماران تست آنها مثبت است و جواب تست هفت نفر دیگر هنوز مشخص نیست.

رئیس مرکز بهداشت و درمان در ادامه افزود: یک بیمار کرونایی نیز داشتیم که به دلیل وجود بیماری زمینه ای که از قبل داشت، فوت کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت فضای مجازی مسافران فریدون شهر شهرستان فریدن معین الدینی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • هر آنچه که باید در مورد استفاده از «وازلین» بدانید
  • وازلین برای پوست؛ خوب است یا بد؟
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد