Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش به یاد شهدای خلبان نهاجا ۵۳ نهال در کوی انقلاب ستاد این نیرو غرس کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و با حضور همسر شهید خلبان جاویدالاثر حسن ناری قمی و جانباز قطع نخاعی بهمن محمد زاده ۵۳ نهال به یاد شهدای جاوید الاثر خلبان و شهید خلبان محمد رضا آذر فر در بوستان ایثارگران کوی انقلاب ستاد این نیرو غرس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر نصیرزاده در این مراسم اظهار کرد: زیباسازی محیط، نوسازی پادگان‌ها و فضای سبز همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده است و ما موظف و موکلف به انجام این کار هستیم.

او در خصوص کاشت نهال به یاد شهدای خلبان گفت: کاشت نهال با نام و یاد شهدای گرانقدر زیبایی خاص خود را دارد، چرا که هرچه ما داریم از شهدا است و این بزرگواران منت بزرگی برگردن ما دارند.

فرمانده نهاجا در ادامه با بیان اینکه تخریب بخش اعظمی از منابع طبیعی و تجاوز به حریم طبیعت توسط انسان‌ها باعث ایجاد مشکلات فراوان زیستی و محیطی از قبیل بیماری‌ها و تاثیر در سایر بخش‌ها شده است خاطرنشان کرد: حفظ طبیعت، فضای سبز و کاشت درخت در کوی‌های سازمانی همیشه مورد اهتمام این نیرو بوده است.

او در پایان تاکید کرد: امروز به مناسبت حفظ طبیعت و فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت علی (ع)، همچنبن به یاد ۵۳ شهید خلبان جاوید الاثر نیروی هوایی ارتش کاشت نهال در بوستان ایثارگران کوی انقلاب ستاد نهاجا انجام شد.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: غرس نهال غرس درخت ارتش نیروی هوایی ارتش شهید خلبان یاد شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان

ایسنا/همدان مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه این مرکز با تولید و کاشت نهال در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت مشارکت می کند.

اسفندیار خزائی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی همکاری می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای فرهنگ سازی، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد . 

خزائی تصریح کرد:همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

خزائی گفت: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدئو) کاشت نهال به‌جای درختان قطع شده در جنگل‌های هیرکانی
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود