Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روزنامه "تاگس اشپیگل"، سازمان بین المللی مهاجرت (IOM) در گزارشی اعلام کرد که از سال 2014 شمار مهاجرانی که هنگام مهاجرت از طریق دریای مدیترانه غرق شده اند به بیش از 20 هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

بر اساس اطلاعات این سازمان بین المللی، در سال 2019 حدود 100 هزار نفر از مسیر دریای مدیترانه به سمت اروپا مهاجرت کردند که از این تعداد حدود 1885 نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ژانویه و فوریه سال جاری میلادی هم حدود 14 هزار نفر از این مسیر به اروپا مهاجرت کردند که حداقل 211 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش این سازمان بین المللی آخرین تراژدی در ماه فوریه و جلوی سواحل لیبی رخ داد و در آنجا یک قایق حامل پناهندگان با 91 مسافر غرق شد که از آن زمان مرتبا آماری از کشته شدگان گزارش می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

عبدالرضا سید احمدی افزود: از آغاز برداشت   چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از  از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • حذف کیسه‌های پلاستیکی در ایران | آب دریای خزر باز هم عقب‌نشینی کرد
  • توضیحات سلاجقه درباره موضوع حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • شکلات از طلا سبقت گرفت!
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند