Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها ۲ نامزد اصلی در دور بعدی مناظرات انتخاباتی حزب دموکرات که در آریزونا برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت و طبق قوانین جدید نامزد سوم که ضعیف ظاهر شده؛ حذف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هیل، کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا معیارهای جدیدی را برای مناظرات انتخاباتی اعلام کرده که طبق آنها، تولسی گابارد نماینده ایالت هاوائی و از نامزدهای این حزب در رقبات ریاست جمهوری ۲۰۲۰، از مناظره بعدی که در ایالت آریزونا برگزار می‌شود؛ باز خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قوانین جدید، هر یک از نامزدهای دموکرات برای تداوم حضور در مناظره انتخاباتی باید تا روز ۱۵ مارس (۲۵ اسفند)، دست‌کم حمایت ۲۰ درصد از موکلین انتخاباتی را کسب کرده باشد که تحقق این امر برای گابارد جوان ممکن نیست.

به این ترتیب، «برنی سندرز» سوسیالیست و «جو بایدن» که سابقه معاونت ریاست جمهوری در دوره اوباما را دارد؛ تنها کسانی هستند که به مناظره شهر «فینیکس» آریزونا راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است روز سه‌شنبه نیز ۶ ایالت آمریکا همزمان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات را برگزار می‌کنند حال آنکه انتظار نمی‌رود گابارد بازهم شانسی برای جلب موکلین انتخابتی داشته باشد.

او اکنون تنها حمایت ۲ موکل از مجموع یک هزار و ۹۹۱ موکل را دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام آمریکا انتخابات تولسی گابارد کروناویروس کرونا در ایران روز درختکاری خاویر پرز دکوئیار فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام دامنه نوسان قیمت سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903400

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلمی پربازدید از شدت گردباد و طوفان در ایالت نبراسکا در آمریکا
  • درگیری فیزیکی در حاشیه مناظره انتخاباتی!
  • درگیری طرفداران در مناظره انتخاباتی نامزدها در خرم‌آباد
  • مناظره انتخاباتی در خرم آباد به درگیری طرفداران نامزدها انجامید
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی از صدا و سیمای فارس
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان