Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در حاشیه افتتاح طرح افزایش تولید الکل در دو واحد جدید، گفت: با افزایش تولید الکل توسط دو واحد تولیدی، ظرفیت تولید این ماده در استان از ۱۵ هزار لیتر به ۲۱ هزار لیتر در روز افزایش یافت.


او ادامه داد: این دو واحد در شهرک صنعتی کاویان فریمان و در شهرک صنعتی کلات قرار داشتند که واحد مستقر در فریمان ظرفیت خود را به میزان ۱۴ هزار لیتر در روز و واحد مستقر در شهرک صنعتی کلات ظرفیت تولید خود را به هفت هزار لیتر در روز افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قرار است این دو واحد تولیدی ظرفیت تولید الکل خود را تا ۱۰ روز آینده در مجموع به ۳۰ هزار لیتر در روز افزایش دهند.

رسولیان افزود: با افزایش تولید الکل به عنوان پایه تولید بسیاری از مواد ضدعفونی کننده، نیاز استان در این نوع مواد برای پیشگیری از کرونا تامین می‌شود.

انتهای پیام//ف. ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید الکل شهرک صنعتی ویروس کرونا استانداری خراسان رضوی هزار لیتر در روز افزایش تولید الکل دو واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی
  • بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است