Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:14:33 GMT

حسینی به بازی ترابزون اسپور نرسید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۳۳۱

نام ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور در فهرست دیدار با گوزتپه دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته بیست و پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی در آن عضویت دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ امشب در استادیوم اختصاصی باشگاه گوزتپه، به مصاف این تیم رده نهمی خواهد رفت.

 

سید مجید حسینی، ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور که در دو هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه و یک دیدار جام حذفی به دلیل آسیب دیدگی در فهرست تیمش حضور نداشته، امشب هم بخاطر ادامه مصدومیت در لیست بازی با گوزتپه قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در دو روز اخیر به تمرینات ترابزون اسپور بازگشت، اما تمرینات انفرادی را دور از هم‌تیمی‌هایش انجام داد ولی با این وجود شرایط بازی را به دست نیاورد و امشب مقابل گوزتپه، تیم ترابزون اسپور را همراهی نمی‌کند.

 

یاران حسینی در این فصل ۱۴ پیروزی، ۶ مساوی و تنها ۳ شکست داشتند و در صورت پیروزی در مسابقه امشب مقابل گوزتپه دوباره به صدر جدول سوپر لیگ ترکیه برمی‌گردند.

 

ترابزون سید مجید حسینی ترکیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون سید مجید حسینی ترکیه ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد روبروی این تیم به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک شود.

رسانه‌های نزدیک به این باشگاه روز گذشته خبر داده بودند که جود بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات غایب بوده و در فهرست اعلام شده از سوی آنچلوتی برای این بازی هم حضور نداشت و این موضوع باعث نگرانی هواداران در آستانه دیدار برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده بود.

از سوی دیگر، رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست روز گذشته هم تیمی‌هایش را در تمرینات همراهی کند اما نامش در این فهرست دیده می‌شد و به نظر می‌رسید که مشکل چندان جدی برای حضور در میدان نداشته باشد.

اما دقایقی قبل اعلام شد که شرایط بلینگام برای حضور در میدان بهتر شده و نام او به فهرست بازیکنان رئال برای بازی امشب مقابل سوسیداد اضافه شد. این در حالی است ظاهرا وضعیت رودریگو برای بازی امشب چندان مساعد نیست و به همین دلیل نام این ستاره برزیلی از فهرست رئال برای این بازی خط خورد.

دیگر خبرها

  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد