Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگویی اینستاگرامی گفت: ویروس به استان وارد شده بطوریکه، تعداد مبتلایان به این ویروس در استان ما در روز گذشته، ۱۶ نمونه از ۳۰ نمونه مورد آزمایش بوده ضمن اینکه ۲ مورد فوتی نیز تا به امروز رخ داده است.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را برای مبارزه با این ویروس با تلاش تمام پرسنل پرتلاش بهداشت و سلامت استان انجام می‌دهیم و از مردم تقاضا می کنم، هر شخصی در جای خود مسئول سلامتی خودش است و باید بهداشت فردی خود را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ویروس برای بقا نیاز به انسان و موجود زنده دارد و باید با رفتارها و رعایت بهداشت فردی مانع این کار شویم ضمن اینکه بهتر است غرنطینه شدن در خانه یک راه پیشگیری است و باید سعی کنیم کارهای غیرضروری در خارج خانه را کنار گذاریم و برای دیدن همدیگر از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم.

آقازاده گفت: سعی کنیم مجالس ترحیم، عروسی و شبیه آنرا فعلا کنار یا محدود کنیم تا روند شیوع بیماری را کاسته و در حد امکان متوقف کنیم.

48

کد خبر 1361768

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آذربایجان شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی