Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:02:37 GMT

توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۹۲۸

توصیه های فرماندار سلماس برای مقابله با کرونا

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس از انجام غربالگری و تست کرونا در مبادی ورودی شهرستان خبر داد.

مرتضی اصغری امروز ۱۷ اسفندماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سلماس و ستاد پیشگیری و مبارزه با بیماری کروناویروس این شهرستان با تاکید براینکه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مذهبی سلماس هر گونه تجمع و برنامه‌های غیرضروری را لغو و از آن جلوگیری کنند، تصریح کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، برنامه های ستاد تسهیل مسافران نوروزی لغو شده است و فعالیت این ستاد در ذیل ستاد پیشگیری و مبارزه با این بیماری و در جهت جلوگیری از ورود مسافران به شهرستان در ایام نوروز سمت و سو می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس اکیپ های طرح غربالگری و اجرای تست کرونا در مبادی ورودی شهرستان استقرار یافته و بدون هیچ ملاحظه ای از افرادی که به سلماس ورود می کنند تست کرونا گرفته خواهد شد و کسانی که دارای علائم این بیماری باشند تا اعلام نتیجه آزمایش به مدت ۱۴ روز قرنطینه می شوند.

به گزارش ایسنا، فرماندار سلماس تاکید کرد: مسافران و گردشگران از ورود به شهرستان سلماس پرهیز کنند و تا اطلاع ثانوی تمام مراکز گردشگری و اقامتی این شهرستان تعطیل است.

اصغری اظهار کرد: همشهریان در این ایام با پرهیز از حضور پرتراکم در بازار و اماکن خرید و فروش نسبت به تامین سلامت خود حساس باشند و در عین حال خریدهای ضروری خود را از مراکز کم تراکم انجام دهند.

وی بیان کرد: هنوز معلوم نیست که این روند تا کی ادامه خواهد داشت و ما به صورت مرتب وضعیت را رصد می‌کنیم و از رسانه‌ها انتظار داریم با در نظر گرفتن آرامش روانی مردم به تقویت اعتماد و امید به زندگی در جامعه کمک کنند و امیدواریم با راه اندازی کمپین "من یک شهروند پیشگیرم" بتوانیم در کنترل و کاهش اثرات این بیماری موگفید باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس در خانه بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • بارش شدید باران در روستاهای انار