Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:49:02 GMT

180 میلیون بدهید، نیمار را بگیرید

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۷۹۷۴

180 میلیون بدهید، نیمار را بگیرید

پی اس جی حاضر است با 180 میلیون یورو مجوز جدایی ستاره برزیلی خود را صادر کند.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از جدایی از بارسلونا در سال 2017 پیراهن پاری سن ژرمن را برتن کرد. این بازیکن برزیلی در پاری سن ژرمن نتوانسته انتظارات را برآورده کند و دوست دارد که بار دیگر به بارسلونا برگردد.

نیمار فصل سوم حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند و دو فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به علاقه او به جدایی به نظر می رسد که تیم پاریسی هم این بار در تابستانی مشکلی با جدایی این ستاره خود نداشته باشد.

 

 

 

 

طبق اعلام این سایت فرانسوی رقم باشگاه پاری سن ژرمن برای فروش نیمار 180 میلیون یورو است و تنها با پرداخت چنین رقمی حاضر خواهد بود که این بازیکن را بفروشد.

نیمار که با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوسته، در فصل جاری امید زیادی دارد که با پاریسی ها قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بوروسیا دورتموند در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داده و باید دید که می تواند این شکست را در خانه جبران کند یا نه.

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی می‌خواهد به هر قیمتی شده ستاره‌اش خویچا کواراتسخلیا را حفظ کند و مدیران باشگاه ایتالیایی قصد دارند این هفته با ایجنتش ماموکا جوگلی ملاقات کنند تا پیشنهاد تمدید جدیدی را به او منتقل کنند. پیشنهادی که باعث می‌شود او فکر جدایی و انتقال به بارسا را از سر خارج کند.

کالچو مرکاتو گزارش می‌دهد که ناپولی می‌خواهد قرارداد کواراتسخلیا را برای دو سال دیگر تمدید کرده و دستمزد او را سه برابر کند. وینگر گرجستانی که تا 2027 قرارداد دارد، در هر فصل 1.5 میلیون خالص درآمد دارد و دستمزد او به 4.5 میلیون یورو در سال می‌رسد، اگرچه هدف این فوتبالیست افزایش حقوق به 5 میلیون یورو در هر سال است.

در بارسا منتظر چراغ سبز لالیگا در قضیه فرپلی مالی هستند و اگر آن را دریافت نکنند، برابری با پیشنهاد ناپولی غیرممکن خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم