Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@23:26:27 GMT

با حکم حناچی؛ شهردار منطقه ۱۰ برکنار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۸۱۳۷

صراط:

در این حکم که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت خطاب به شهردار جدید منطقه ۱۰ آمده است: در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» و با بهره گیری از توان نیروهای لایق شهرداری موجبات خدمت رسانی به مردم تهران را فراهم آورید.

به گزارش ایرنا «مجید رباطی» سرپرست سابق سازمان ورزش شهرداری تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این «حسین بحیرایی» شهردار منطقه ۱۰ بود که گفته می شود به دلیل تخلفات مالی با دستور دادسرای جرایم مفاسد اقتصادی بازداشت شده است.

همچنین شب گذشته غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران توئیت کرده بود که در هفته گذشته با پیگیری سازمان بازرسی و حراست کل شهرداری تهران پرونده تخلف مالی مرتبط با پیمانکاران و واسطه‌ها در سطح یکی از مناطق کشف و جهت بررسی های بیشتر به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع شد.

وی خاطرنشان کرد: خط قرمز مدیریت شهری تعهد در برابر مردم برای صیانت از بیت المال است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهردار منطقه ۱۰ صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است

محمدحسن اسدی در آیین تقدیر و تجلیل از پاکبانان سطح منطقه ۷ شهرداری شیراز گفت: عشق، محبت و دوستی در دل پاکبانان موج می‌زند و با تلاش خود توانسته‌اند شهر شیراز را به‌عنوان تمیزترین شهر کشور، شهر پایتخت زیست‌محیطی آسیا و شهری که در یک سال حتی یک روز آلودگی هم نداشته شناخته شود، تبدیل کنند.

او ضمن تشکر از یاوران پای‌کار شهرداری منطقه ۷ شیراز که پیش‌قدم هستند، بیان کرد: این منطقه از مناطق کم برخوردار است، اما طی چند ماه گذشته شهرداری شیراز، بزرگراه سرلشکر شهید استوار را به بهره‌برداری رسانید و دو تقاطع شهید استوار ـ نصر شرقی و شهید استوار -خلیج‌فارس نیز کلنگ‌زنی شد که قول دادیم طی ۱۵ ماه آینده به بهره‌برداری و افتتاح برسانیم و قطعاً امسال و سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی در این منطقه خواهیم بود.

اسدی با بیان اینکه پاکبانان از زحمتکش‌ترین قشر شهرداری هستند، گفت: ما فصل جدیدی در شورای اسلامی شهر و شهرداری شروع می‌کنیم و آن‌هم توجه بیشتر به شما پاکبانان است و مسوولان مناطق با استفاده از ظرفیت قانون، برای همه پاکبانان برنامه‌های مختلف شود.

علی امینی، شهردار منطقه ۷ شیراز نیز گفت: سال گذشته پروژه‌های متعدد و بزرگ در منطقه ۷ افتتاح و کلنگ زنی شد که در سال ۱۴۰۳ حتماً می‌توانیم این پروژه‌ها را تقدیم شهروندان در منطقه کنیم که نشان‌دهنده همت شورا و شهردار است. اگر پاکبانان و کارگران نبودند، شهر به زیبایی خود نمی‌رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران