Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معنوی و پرفیض اعتکاف به همت کانون فرهنگی و هنری انقلاب بجنورد به صورت مجازی در خراسان شمالی برگزار می شود.

«هاشم شیرازیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت:‌ با توجه به لغو مراسم معنوی اعتکاف در مساجد به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالان کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب شهر بجنورد در اقدامی ارزشی، اعتکاف مجازی برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با عنوان اینکه برنامه ها و اعمال ایام البیض ماه رجب به صورت آنلاین برگزار می شود، افزود: این برنامه ها از طریق راه اندازی گروهی در اپلیکیشن ایتا به آدرس  http://plink.ir/ODsdH و نیز صفحه اینستاگرام http://hadizadeh.mahdi اطلاع رسانی و به صورت زنده برای علاقه‌مندان و معتکفان در خانه پخش می شود.

 

شیرازیان با اشاره به برنامه های مدنظر در این رابطه گفت: در ایام اعتکاف هر روز پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ساعت 18:30 تا 19:30 برنامه سخنرانی و مداحی برای علاقه‌مندان از طریق اینستاگرام و آدرس اعلام شده پخش خواهد شد.

 

وی برنامه های سخنرانی را  شنبه شب 17  اسفندماه جاری با سخنرانی  استاد جمال و مداحی حاج محمد رضا ایزی اعلام کرد و افزود: یکشنبه شب، 18  اسفند با سخنرانی حضرت آیت الله یعقوبی و مداحی حاج ابوالفضل مقدم همراه است و  دوشنبه شب، 19 اسفند، حجت الاسلام تقوی سخنران و  حاج احسان نعیمی مداح برنامه خواهند بود.

 

 وی افزود:  برنامه شب پایانی اعتکاف در سه شنبه شب 19 اسفند جاری با سخنرانی حجت الاسلام تقوی  و مداحی حاج ابوالفضل زنبیل برگزار می شود.

 

شیرازیان همچنین از اجرای برنامه مناجات خوانی در ساعت 24 هر شب در شب های ایام البیض ماه رجب و اعتکاف مجازی خبر داد و اعلام کرد: شنبه 17 اسفند ماه جاری «حاج محسن عفو»، یکشنبه  18 اسفند  «حاج سید جواد گوهری» و دوشنبه 19 اسفند نیز «کربلایی امیر حسین نامداری» همراه معتکفین در مناجات خوانی ها خواهند بود.

 

وی در خاتمه ضمن گرامیداشت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بیان کرد:  تمام فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های  مساجد استان اعم از نشست ها و جلسات آموزشی و گردهمایی ها و اردوهای فرهنگی و آموزشی به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی لغو می باشد و مراسم گرامیداشت 18 اسفند نیز برگزار نمی شود.

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتکاف مجازی کانون انقلاب کانون مسجد فرهنگی و هنری برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام این خبر افزود: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال 1403 در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

خونویی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خـود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها توضیح داد: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و ...است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد