Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به تعدد و سنگینی پرونده‌های بین‌المللی باشگاه کمیته‌ای با حضور چهره‌های حقوقی خبره شکل داده تا در تنظیم لوایح از تخصص و تجارب آنها استفاده شود. تاریخ انتشار: 20:06 - 17 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۷۹۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به سنگین و بین‌المللی بودن پرونده‌های حقوقی پرسپولیس که در فیفا مطرح است و تنظیم لوایح متعدد، باشگاه اقدام به تشکیل کمیته‌ای کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا انصاری‌فرد و خواجه‌وند از افراد حقوقی خبره و مطلع دعوت به همکاری رسمی کردند که جلساتی هم برگزار شد.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط گفت: با آقای انصاری‌فرد، جلسه‌ای داشتیم که در جریان آن به جمع‌بندی رسیدیم از افرادی که بر امور حقوق بین‌الملل و مسایل حقوقی فوتبال اشراف دارند و فعالیت کرده‌اند، استفاده کنیم. چون با تعدد پرونده‌ها روبه‌رو هستیم و نیاز به تهیه و تنظیم و ارسال لوایح وجود دارد باید به کار‌ها سرعت داده و در موعد مقرر لوایح خود را ارسال نماییم. به همین دلیل خواستیم از نظرات و تجارب مختلف برای تنظیم لوایح استفاده کنیم.

مهدی خواجه‌وند ادامه داد: در همین راستا از آقای وکیل که با کمیته ملی المپیک کار می‌کنند و در امر حقوق بین‌الملل و ورزش در خارج از کشور هم تحصیلات عالیه خود را پشت سر گذرانده و همچنین از آقای باختر از نیرو‌های جوان که تجربیات و پرونده‌هایی در فیفا داشتند، دعوت به همکاری کردیم. آقای عبدالصمد ابراهیمی که به امور حقوقی فوتبال اشراف دارند هم یک جلسه با ما حضور داشتند و نظرات و مشاوره‌های خود را با ما در برخی موارد در میان گذاشتند و این ارتباط ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ما در حال دریافت نظرات این عزیزان هستیم. جلسات سنگین و منظمی برگزار شده و خواهد شد. پرسنل بخش حقوقی باشگاه هم در این موارد ما را همراهی خواهند کرد.

خواجه‌وند خاطرنشان کرد: شب گذشته در همین راستا با حضور آقایان انصاری فرد، وکیل، باختر، امیر‌علی حسینی، حسین قدوسی مدیران امور بین‌الملل و روابط عمومی باشگاه و اینجانب جلسه‌ای داشتیم که موارد مختلف در پرونده کالدرون و برانکو و دستیاران شان و رای پرونده بودیمیر، گابریل و وضعیت پرونده نیلسون و سرتن چوک مورد بررسی قرار گرفت. اقای انصاری‌فرد به رغم مشغله‌های بسیار شخصا در بسیاری از جلسات حضور دارند و اقایان قدوسی و حسینی مدیران روابط عمومی و بین‌الملل باشگاه هم برای مکاتبات، تهیه برخی مستندات و انتقال اطلاعات خود و آگاهی دادن‌ به رسانه‌ها در جلسات حضور دارند.

خواجه‌وند در پایان گفت: بنده علاوه بر این در پرونده‌های فیفایی و سنگین نظرات کارشناسی برخی وکلای با تجربه حقوق ورزش در ایران که فعلا تمایلی به طرح نام شان نداشته اند و همکاری ما با ان‌ها جنبه رسمی یا مستمر ندارد را دریافت کرده و نهایتا پس از جمع بندی همه مشاوره‌ها و نظرات در کمیته حقوقی شکل گرفته در باشگاه، لوایح و دعاوی مناسب هر پرونده به فیفا ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
سوالات فراوان در داستان برانکو و پرسپولیس/ چرا با مدیران زیان‌ده برخورد نمی‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فیفا انصاری فرد باشگاه پرسپولیس انصاری فرد پرونده ها بین الملل خواجه وند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دادستان شفت: برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم پرونده قضایی تشکیل می‌شود
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه