Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر تولیت مصلای حرم مطهر حضرت زینب (س) از لغو مراسم اعتکاف رجبیه در این مکان مقدس به‌منظور جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به‌گزارش گروه بین  الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر نماینده ولی‌فقیه در سوریه با صدور بیانیه‌‌ای اعلام کرد: با تصمیم آیت‌الله طباطبایی و به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم اعتکاف رجبیه امسال در مصلای حرم مطهر حضرت زینب (س) برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه ضمن طلب دعا از مومنین برای دفع بلا از بلاد مسلمین و ریشه‌کنی هرچه‌سریع‌تر ویروس کرونا، خاطرنشان شده که مراسم اعتکاف رجبیه در برخی مساجد سوریه نیز لغو شده است.

R36355/P/S8,90,95/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراسم اعتکاف رجبیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • انتشارات بین‌الملل با ۶۰ عنوان کتاب جدید در نمایشگاه کتاب
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۱۰ نقطه از جهان
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا