Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:24:03 GMT

صعود راحت احمدی‌صفا به یک‌چهارم بوکس انتخابی المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۷۹۱۱۴

صعود راحت احمدی‌صفا به یک‌چهارم بوکس انتخابی المپیک

بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم ایران با پیروزی قاطع مقابل حریفی از عراق، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات انتخابی المپیک آسیا شد.

به گزارش ایسنا، امشب (شنبه) ۱۷ اسفند ماه ۱۳۹۸، در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک قاره آسیا به میزبانی اردن، امید احمدی‌صفا بوکسور سبک وزن تیم‌ ملی ایران با عملکردی قابل قبول مقابل حریفی از عراق، سه بر صفر به برتری رسیده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم ایران، در مرحله یک هشتم این مسابقات "قایم السودانی" بوکسور عراقی را پیش رو داشت که توانست در هر سه راند این مبارزه بوکسور برتر رینگ باشد و نهایتا با نظر داوران سه بر صفر برنده این دیدار شود. احمدی‌صفا با برد در این دیدار راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

در مبارزات نوبت صبح امروز هم دانیال شه‌بخش بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم ایران، "چانگ" قهرمان اقیانوسیه از کشور گینه نو را ناک اوت کرده و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. شه‌بخش که پیش از این بوکسوری از چین‌تایپه را مغلوب کرده بود، در یک چهارم نهایی این وزن بوکسوری از قزاقستان را پیش رو دارد.

به این ترتیب تیم ملی ایران با پنج بوکسور (امید احمدی‌صفا، اشکان رضایی، شاهین موسوی، دانیال شه‌بخش و طوفان شریفی) در مرحله یک چهارم‌نهایی این مسابقات حضور خواهد داشت.

احسان روزبهانی‌، سجاد کاظم‌زاده و ایمان رمضان‌پور نیز بوکسورهای حذف شده ایران از گردونه این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس راهی مرحله یک چهارم نهایی احمدی صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید

تیمی که موفق به حذف ایران از صعود به مرحله نهایی انتخابی المپیک شده بود، به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا و پاریس ۲۰۲۴ رسید.

به گزارش فارس، در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا به میزبانی قطر امروز ۲ بازی برگزار شد.

در اولین مسابقه تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه به مصاف اندونزی، شگفتی‌ساز این دوره رقابت‌ها رفت و در نهایت با برتری ۲ بر صفر موفق به حضور در فینال و المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

حسین نورچائف و پراتاما آرهان(بازیکن حریف) برای ازبک‌ها گلزنی کردند تا این تیم که سابقه قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۸ و نایب قهرمانی سال ۲۰۲۲ را دارد، برای اولین بار به المپیک صعود کند.

ازبکستان در مرحله مقدماتی موفق شد تیم ملی امید کشورمان را یک بر صفر شکست داده و مانع حضور شاگردان رضا عنایتی در جمع ۱۶ تیم مرحله نهایی انتخابي المپیک شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم‌های ژاپن و عراق در ورزشگاه جاسم بن حمد به مصاف هم رفته‌اند که نیمه اول این بازی با برتری ۲ بر صفر سامورایی‌ها تمام شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی