Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری و رئیس کمیته زیستی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان گفت: همکاری رابطان پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان برای مقابله با کرونا ویروس و تهدیدهای زیستی ضروری است.

ایرج کارخایی ۱۷ اسفندماه در نشست کمیته زیستی کارگروه مبارزه با کرونا در استان سمنان در ساختمان شماره ۲ استانداری اظهار کرد: ۱۴۰ رابط پدافند غیرعامل در دستگاه‌های اجرایی استان سمنان فعال هستند که باید همکاری این رابطان با دانشگاه علوم پزشکی استان برای مقابله با کرونا ویروس تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: اجرایی قرار مصوبه‌های کارگروه مبارزه با کرونا در استان سمنان مورد تاکید استاندار است که باید اعضای کمیته زیستی با جدیت تمام برای اجرای مصوبه‌ها در تلاش باشند.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری سمنان ادامه داد: هدف از اجرای پدافندغیرعامل، حفظ جان مردم است و باید با بسیج همگانی برای مقابله با کرونا ویروس در استان تلاش شود.
کارخایی اضافه کرد: سمنان در همجواری هشت استان کشور که در معرض کرونا ویروس هستند، قرار دارد که با رهیافت‌های کاربردی و کارشناسی باید برای جلوگیری از شیوع این ویروس اقدام کرد.
رئیس کمیته زیستی کارگروه مبارزه در کرونا استان سمنان گفت: توجه به رویکردهای زیستی برای مقابله با کرونا با جدیت در دستور کار است و باید در مقابله با کرونا ویروس تمامی جوانب سنجیده شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان پدافند غيرعامل استان سمنان دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقابله با کرونا ویروس برای مقابله با کرونا پدافند غیرعامل استان سمنان کمیته زیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر سه شنبه در دیدار با جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات مهمترین پایه پدافند غیرعامل است، تاکید کرد: مردم باید نسبت به تهدیدات نرم دشمنان نیز آماده باشند.

وی خواستار بکارگیری جوانان مومن انقلابیِ دارای عزم و اراده در بخش‌های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص جنگ نرم شد و افزود: آگاهی‌بخشی در خصوص تهدیدات تنها به زلزله و سیل نیست.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه آموزش همگانی برای مقابله با تهدیدات بسیار اهمیت دارد، گفت: جذب جوانان به عرصه‌های مختلف دفاع از کشور یک راهبرد مهم برای سازمان پدافند غیرعامل باشد.

مطیعی یکی از راهکارهای تقویت پدافند غیرعامل را آگاهی رسانی به جوانان دانست و ابراز کرد: دشمنان برای اعمال جنگ نرم علیه ملت ایران طراحی‌های پیچیده ای دارند که نیاز است هرکس در هر جایگاهی رسالت خود را در مقابله با این تهدیدات عمل کند.

وی همچنین بیان کرد: سلاح و قطب‌نمای بصیرت می‌تواند کشور را نسبت به تهدیدات بیگانگان بیمه کند.

کد خبر 6093272

دیگر خبرها

  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت