Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: براساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود. ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: ‌متاسفانه برخی رفتارها با شرایط دشوار پیش‌رو مغایرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید آگاه‌سازی عمومی در جامعه صورت گرفته و بی‌شک همکاری مردم در مبارزه با کرونا ویروس یک اصل اساسی است و تا زمانی‌که این مهم به طور کامل محقق شود موفقیتی هم حاصل نمی‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر‌اینکه تمامی تلاش‌ها برای تامین اقلام بهداشتی و ضد‌عفونی‌کننده به‌کار گرفته شده و به زودی از طریق واردات با وجود تحریم‌ها و مشکلات در نقل و انتقالات مالی برطرف می‌شود افزود: در زمینه ممنوعیت ورود به استان بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور ممنوعیتی نخواهد بود و مقرر شده که از طریق تشدید غربالگری مانع ورود افراد مشکوک به استان شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به قرنطینه هدایت می‌شوند.

کورونا یک ویروس دموکرات استتمام شهر اراک فردا ضدعفونی و گندزدایی می‌شود ‌15 هزار ژل ضدعفونی‌کننده امروز در داروخانه‌های استان کرمانشاه توزیع شد

وی اظهار کرد: هم‌اکنون بر‌اساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می شود و از سوی دیگر تمامی ارکان استان برای مبارزه با این ویروس بسیج شده‌اند و نیز تا به امروز 350 هزار محلول 500 سی‌سی ضد‌‌عفونی‌کننده در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/7548/ ز

R7548/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: مدل‌های هواشناسی وقوع بارندگی شدید جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس را از قبل پیش‌بینی کرده بودند این در حالیست مهف مدل‌های هواشناسی هیچ گونه اطلاعاتی از دخالت در افزایش یا کاهش بارش نظیر بارورسازی ابرها را ندارند.

به گزارش ایسنا صادق ضیاییان در نشست علمی بارش‌های سیل‌آسا طی فروردین در جنوب و جنوب شرق کشور افزود: نکته مهم این است که مدل‌های هواشناسی وقوع بارندگی شدید جنوب کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس را از قبل پیش‌بینی کرده بودند. از آنجایی‌که مدل‌های هواشناسی هیچ گونه اطلاعاتی از دخالت در افزایش یا کاهش بارش نظیر بارورسازی ابرها را ندارند همچنین قابلیتی در آن‌ها بسط داده نشده است تا بتواند بارندگی عظیم در ایران، عمان و امارات متحده عربی به‌ویژه دبی است.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی  ادامه داد: وسعت شکل‌گیری این سامانه و علل وجودی آن چنان پهناور بود که چندین هزار کیلومتر را در تراز میانی جو و سطح زمین شامل می‌شده است ایجاد چنین سامانه پیچیده‌ای نیاز به صرف انرژی بسیار زیاد دارد که از دست بشر خارج است.

وی درباره علت بارش‌های سنگین در جنوب و جنوب شرق کشور گفت: علت بارش سنگین در جنوب و جنوب شرق کشور را می توان شکل گیری بندال امگا با مراکز کم ارتفاع واقع در اروپا و منطقه جنوب کشور، شکل‌گیری رودباد با سرعت پایین (این نوع رودباد می تواند هوای مرطوب را برای مدت بیشتر در منطقه نگه دارد شکل) به همراه استقرار واچرخند در غرب اقیانوس هند و چرخند روی شبه جزیره عربستان دانست که سبب تغذیه خوب رطوبتی از روی شمال غرب اقیانوس هند، دریای عمان دریای عرب دریای سرخ و خلیج فارس به جنوب کشور شد. 

ضیاییان اضافه کرد: عوامل توپوگرافی منطقه نیز در انباشت و صعود مکانیکی رطوبت نقش مهمی داشتند. 

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • آیا بارورسازی ابرها در کشورهای همسایه باعث بارش سیل‌آسا در ایران شد؟
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • تعیین مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان و ۳ سناریوی پیش رو
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی