Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیتیزن ها قصد دارند قرارداد هافبک بلژیکی خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید نمایند.

طرفداری- کوین دی بروین ستاره منچسترسیتی از زمان پیوستن به این باشگاه در سال 2015، یکی از ستاره های تیمش بوده و اکنون باشگاه قصد دارد قرارداد وی را بار دیگر تمدید کند.

به گزارش نیکولو اسکیرا، باشگاه منچسترسیتی به کوین دی بروین پیشنهاد تمدید قراردادش را تا ژوئن 2025 داده و قصد دارد دستمزدی 21 میلیون یورویی در هر سال به ستاره تیمش بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد فعلی دی بروین با منچسترسیتی تا ژوئن 2023 اعتبار دارد و سیتیزن ها قصد دارند، آن را به مدت دو فصل دیگر تمدید نمایند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۷۹۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد

باشگاه رئال مادرید قرارداد فرزند کاپیتان سابقش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه رئال مادرید با انزو آلوز، فرزند بزرگ مارسلو دفاع چپ برزیلی پیشین کهکشانی‌ها قراردادی جدید بست.

مارسلو تابستان سال 2021 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید از این تیم جدا شد و به وطنش برگشت تا برای فلومیننزه بازی کند اما انزو آلوز در مادرید ماند تا به پیشرفتش در تیم نونهالان رئال ادامه دهد. آلوز 13 ساله در این فصل جزو بهترین‌های رده سنی خود در باشگاه رئال مادرید بوده و 17 گل به ثمر رسانده تا تیمش در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط حمله را داشته باشند.

اظهار نظر جنجالی مارسلو پس از فتح لیبرتادورس با فلومیننزه

فرزند دفاع چپ سابق کهکشانی‌ها اما اخیراً برای تیم زیر 15 ساله‌های اسپانیا هم بازی کرد و در بازی برابر اسکاتلند که با برتری 3 بر یک اسپانیایی‌ها همراه بود، یک گل زد در حالی که آن بازی تنها دومین حضور او در این تیم بود.

به سبب همین عملکرد و آمار خوب، باشگاه رئال مادرید قرارداد انزو آلوز را تا پایان فصل 27-2026 تمدید کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قرارداد پسر مارسلو را تمدید کرد
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • پس لرزه قرارداد ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چینی‌ها | هرکس فکر می‌کند باید چپاول کند؟
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)