Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: 3 زورگیر مسافرکش نما که از طعمه هایشان در غرب پایتخت دزدی می کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "فرهاد حیدری" رئیس کلانتری ١٣٥ آزادی ، گفت: چندی پیش 2 مرد جوان به کلانتری ١٣٥ آزادی مراجعه کردند و در خصوص سرقت اموالشان توسط راننده مسافرکش با همکاری دو همدستش اعلام شکایت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مال باختگان اعلام کردند از مبدا میدان آزادی به مقصد شهر قدس سوار بر تیبای سفید رنگ شده اند، ادامه داد: شاکیان توانسته بودند بخشی از شماره پلاک خودرو را برداشت و مشخصات ظاهری متهمان را به خاطر بسپارند و بدین ترتیب سر نخ های اولیه در اختیار افسران عملیات کلانتری آزادی قرار گرفت.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود: احتمال می رفت سارقان مجددا مرتکب جرائم مشابهی شوند، بنابراین سه تیم نا محسوس از عوامل عملیات کلانتری در ورودی و خروجی های میدان ازادی مستقر شدند و پس از مراقبت و کنترل تردد خودروهای عبوری روز گذشته ساعت ١٥٠٠ موفق شدند خودروی تیبا سفید رنگ با را با همان مشخصات اعلامی مشاهده کردند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تیم عملیات کلانتری موفق شدند در یک عملیات پلیسی، راننده و 2 سرنشین خودروی تیبا را دستگیر و خودروشان را توقیف کنند.

کلانتر محله آزادی با اشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری اظهار داشتند، حدود دو سال است که از مسافران به همین شیوه سرقت می کنند، گفت: در تحقیقات پلیسی تا کنون 12 شاکی شناسایی شده اند.

کلانتر محله آزادی به شهروندان توصیه کرد: برای انجام سفر های درون شهری حتما از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند و از سوار شدن به خودرو های که مشکوک به نظر می رسند خودداری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان حوادث سرقت سفر اخبار حوادث عملیات پلیسی دستگیر غرب تهران مسافرنما تعقیب و گریز پلیسی کرونا کرونا ویروس ویروس کرونا عکس بیمارستان فیلم ویروس ایران کرونا در ایران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد

دریافت 56 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلو چای ارومیه کماکان ادامه دارد.

کد خبر 6090129

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • عملیات جستجو پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ارومیه ادامه دارد
  • عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا را افزایش داد
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی