Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت بهداشت عراق از ثبت هشت مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این کشور خبر داد و گفت که با احتساب این هشت مورد جدید، شمار مبتلایان به این ویروس به ۵۴ نفر رسید.

به گزارش شبکه سومریه عراق، هشت مورد جدید در شهرهای بغداد و نجف اشرف شناسایی شده‌اند. سیف البدر، سخنگوی وزارت بهداشت عراق گفت که برای پیشگیری از کرونا، اقدامات لازم صورت گرفته است و تاکنون چهار تن بر اثر کرونا در عراق فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، الحشد الشعبی اعلام کرد که شهر الناصریه، مرکز استان ذی‌قار در جنوب عراق را مجهز به بیمارستان صحرایی جهت قرنطینه و مداوای مبتلایان به کرونا می‌کند.

این بیمارستان ازپیش ساخته شده فردا به صورت رسمی در کنار بیمارستان امام حسین (ع) ناصریه نصب و آماده بهره برداری خواهد شد.

* فارس

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب که در حال حاضر به این کشور سفر کرده دیدار کرد.

در این دیدار در خصوص همکاری‌های مشترک میان کشورهای عربی و اهمیت فعال سازی توافقنامه‌های میان این کشورها به ویژه در زمینه‌های اقتصادی در راستای خواسته‌های ملت‌های عربی تاکید شد.

السودانی در این دیدار بر موضع ثابت عراق در حمایت از فلسطین تاکید کرد و گفت: باید تلاش‌های مشترک در سایه موضع گیری های کشورهای عربی با هدف پایان دادن به دردها و رنج‌های ملت فلسطین یکپارچه شود.

ابوالغیط نیز بعد از این دیدار تاکید کرد: نشست‌های من با محوریت بررسی اوضاع نوار غزه در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی برگزار شد.

وی درباره عراق نیز گفت: من مطمئن هستم که عراق با رهبران هوشیار خود و با کمک کشورهای عربی می‌تواند خود را در این شرایط سخت به ساحل امنیت برساند.

لازم به ذکر است وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی طی روز گذشته چهار کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینی‌ها در این باریکه مرتکب شده است.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۷۷ هزار و ۴۳۷ نفر رسیده است.

این وزارت خانه افزود که در این حمله‌ها ۳۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۹ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از هفت هزار نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

کد خبر 6090693

دیگر خبرها

  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر رسید
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد