Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:50:17 GMT

واتفورد شگفتی‌ساز به زمین بازگشت (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۰۲۹۲

یک هفته پس از شکست شگفت انگیز شکست ناپذیران لیگ جزیره، واتفورد مقابل تیم میانه جدولی کریستال پالاس با یک گل شکست خورد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از مصاف لیورپول با واتفورد در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ جزیره، شاگردان یورگن کلوپ 79 امتیاز کسب کرده بودند و این یعنی کسب تنها یک تساوی در 27 بازی قبلی‌شان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در دیدار برابر واتفورد اما همه چیز متفاوت بود و قرمزهای بندر لیورپولی که در لیگ قهرمانان نیز با نتیجه یک بر صفر به اتلتیکو مادرید باخته بودند، به مصاف واتفوردی رفتند که در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار دارد ولی با سه گل مغلوب شدند تا روند شکست ناپذیری آنها متوقف شود و لیورپولی ها نتوانند به رکورد آرسنال شکست ناپذیر برسند.

 

یک هفته پس از آن مسابقه و در شرایطی که در انگلیس طی روزهای گذشته همه در رابطه با شرایط لیورپول و دو باخت پیاپی این تیم که با باخت به چلسی در جام حذفی به سه شکست پیاپی تبدیل شد، حرف می زنند، شاگردان نایجل پیرسون نه در ورزشگاه خانگی که در ورزشگاه سلهارست پارک به مصاف آبی و قرمزپوشان کریسال پالاس رفتند؛ دیداری که در پایان با درخشش آیو و ضربه این بازیکن خاتمه یافت.

 

 


با این نتیجه شاگردان روی هاجسون که بازیکنان سرشناسی در این تیم توپ می زنند، 39 امتیازی شدند و رتبه یازدهم جدول رده بندی را از آن خودشان کردند ولی واتفورد که نمایش خیره کننده ای مقابل لیورپول یک هفته قبل ارائه داده بود، با 27 امتیاز در رتبه هفدهم باقی ماند تا شاگردان نایجل پیرسون در هفته های باقی مانده ترس از سقوط را نزدیکی های خودشان احساس کنند.

 

روی هاجسون سرمربی کهنه کار کریستال پالاس همین چند روز پیش بود که قراردادش را به مدت یک سال دیگر با این باشگاه لندنی تمدید کرد.

واتفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واتفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس