Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:56:47 GMT

هزینه 10 میلیاردی کمیته برای اعزام کاروان به توکیو

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۰۴۷۰

هزینه 10 میلیاردی کمیته برای اعزام کاروان به توکیو

کمیته ملی المپیک برای اعزام کاروان ایران به بازی‌های توکیو 10 میلیارد هزینه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که حدود 5 ماه به بازی‌های المپکی باقی مانده کشورهای مختلف و حتی کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک 2020 توکیو با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

شیوع این ویروس در جهان باعث شده تا مسابقات زیادی در دنیا لغو شده و یا به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز در قاره‌ها و کشورهای مختلف به تعویق افتاده و در خیلی از آنها خبری از برنامه جدید برای مسابقات نیست با این شرایط کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) در آخرین نشست خود اعلام کرد بازی‌های 2020 طبق برنامه از 24 جولای آغاز می‌شود و خبری از لغو و یا تعویق این بازی‌ها نیست.

ایران هم یکی از کشورهایی است که درگیر این ویروس شده اما با این شرایط فدراسیون‌های ورزشی ملی‌پوشان المپیکی خود را در اردوها نگه داشته و با غربالگری ورزشکاران و اطمینان از سلامتی آنها خود را برای المپیک توکیو آماده می‌کنند.


* اختصاص 10 میلیارد برای اعزام کاروان ایران به توکیو

کمیته ملی المپیک نیز برنامه خود را برای حمایت مالی و معنوی از کاروان ایران پیگیری می‌کند. این کمیته تمامی بودجه درنظر گرفته شده برای فدراسیون‌ها را به آنها پرداخت کرده و حتی مبلغی را نیز برای برخی از فدراسیون‌های المپیکی در نظر گرفته است.

برای تامین ارز جهت حضور در بازی‌های 2020 توکیو و بازی‌های ساحلی آسیا یک میلیون یورو ارز پیش‌بینی شده که 500 هزار یورو آن تهیه شده و مبلغ باقی‌مانده سال آینده تامین خواهد شد.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، با اعلام این خبر، اظهار داشت: ما 10 میلیارد تومان هم برای هزینه‌های کاروان از جمله اعزام، خرید البسه، هواپیما، هزینه خروج از کشور، اخذ ویزا و ... در نظر گرفته‌ایم.

* واریز بودجه تا چند روز آینده

کمیته ملی المپیک امسال علاوه بر تامین بودجه 100 درصدی فدراسیون‌های ورزشی، میلیاردها تومان هم برای رشته‌های المپیکی در نظر گرفته است که مبلغی از آن پرداخت شده و بقیه با اختصاص بودجه از خزانه‌داری به حساب فدراسیون‌ها واریز خواهد شد.

ستاد عالی بازی‌های المپیک هم برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته‌اند ماهیانه مبلغ 5 میلیون تومان در نظر گرفته که بخشی از آن به حساب فدراسیون‌ها واریز شده است.

بازی‌های المپیک از 24 جولای تا 9 آگوست در توکیو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک کاروان ایران ورزشی توکیو فدراسیون ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی