Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری در جلسه هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در استان اظهارکرد: بر اساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود.

وی با ابراز گلایه از حضور شهروندان ارومیه‌ای در مراکز تفریحی طی جمعه گذشته و بی‌توجهی به توصیه پزشکان در خصوص بیماری کرونا گفت: همکاری‌نکردن مردم، تعداد بیماران و دوره بیماری کرونا را بسیار بیشتر می‌کند از این رو، توصیه جدی به شهروندان، رعایت توصیه‌های بهداشتی و ماندن در خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری با بیان اینکه متأسفانه هنوز شرایط جنگی را قبول نکرده‌ایم و برخی رفتارها مغایر شرایط سخت پیش رو است عنوان کرد: همه تلاش‌ها برای تأمین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده به کار گرفته شده و به زودی از طریق واردات با وجود تحریم‌ها و مشکلات در نقل و انتقالات مالی، مشکلات کمبود اقلام برطرف می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت آگاهسازی عمومی و نقش‌آفرینی جدی ستاد اطلاع‌رسانی اضافه کرد: همکاری مردم در مبارزه با کرونا اصل اساسی است و تا زمانی‌که این مهم به طور کامل محقق نشود، موفقیتی هم حاصل نمی‌شود.

شهریاری ادامه داد: در خصوص ممنوعیت ورود به استان بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور ممنوعیتی نخواهد بود و مقرر شد از طریق تشدید غربالگری مانع ورود افراد مشکوک به استان شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به قرنطینه هدایت شوند.

کد خبر 490318 برچسب‌ها استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۱۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد