Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:26:40 GMT

برتری شارلوا با گلزنی رضایی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۲۰۱۵

برتری شارلوا با گلزنی رضایی

تیم شارلوا با گلزنی کاوه رضایی پیروزی قاطعانه‌ای را برابر تیم خنت کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شنبه شب در دیدارهای همزمان هفته بیست‌ونهم ژوپیلر لیگ بلژیک تیم فوتبال شارلوا با نتیجه پرگل 4 بر یک از سد تیم خنت گذشت.نیانگبو در دقیقه 59 زننده تک گل تیم خنت بود. نیچولسون (38)، مارکو (44 پنالتی)، فال (57) و کاوه رضایی (89 پنالتی) هم چهار گل تیم شارلوا را به نام خود ثبت کردند

در این مسابقه میلاد محمدی 84 دقیقه در ترکیب تیم خنت بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در فاصله 6 دقیقه تا پایان مسابقه کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین اخراج شد. در ترکیب تیم شارلوا نیز کاوه رضایی و علی قلی‌زاده به ترتیب حضوری 90 و 74 دقیقه‌ای در میدان داشتند.

پدر دیگر بازی شنبه شب ژوپیلر لیگ بلژیک نیز تیم یوپن در حضور 78 دقیقه‌ای سعید عزت‌اللهی در زمین تیم میشلن تساوی یک - یک را کسب کرد. کامارگو در دقیقه 40 برای تیم میشلن گل زد و گل تیم یوپن نیز در دقیقه 54 توسط اسماعیل روی پاس سعید عزت‌اللهی حاصل شد. در این مسابقه امید ابراهیمی در فهرست 18 نفره تیم یوپن قرار نداشت.

در جدول رده‌بندی ژوپیلر لیگ بلژیک تیم‌های خنت (55 امتیاز)، شارلوا (54 امتیاز) و یوپن (30 امتیاز) به ترتیب رتبه‌های دوم، سوم و سیزدهم را در اختیار دار

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاوه رضایی تیم خنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه 4-2 شکست خورد. بارسا علیرغم از دست دادن رتبه دوم، با این نتیجه قهرمانی زودهنگام رئال مادرید را مسجل کرد.

ژاوی هرناندز پس از شکست تیمش گفت:"توضیحی برای این شکست ندارم. ما روی مسابقه مسلط بودیم و آن را کنترل کرده بودیم. نتوانستیم گل سوم را بزنیم و سپس سه گل خوردیم."

ناراحتی از شکست؟

واقعاً مایه شرمساری است. ما خیلی خوب بازی می‌کردیم. در این مسابقه فقدان رقابت و بلوغ و همینطور خطاهای فردی را دیدیم که نباید در این سطح اتفاق بیفتد.

گفتگو با سرمربی حریف؟

میشل به من گفت که نمی‌توانست باور کند چطور در این بازی برنده شدند. باید این فصل را فراموش کنیم و فصل بعد دوباره تلاش کنیم.

گل‌های حریف؟

آن‌ها به خاطر اشتباهات ما در عرض دو دقیقه دو گل به ثمر رساندند. فصل گذشته اشتباهات فردی را کم کردیم اما در این فصل آن‌ها را دو برابر کردیم! امیدواریم 12 امتیاز باقیمانده را کسب کنیم.

ذهنیت تیم؟

ما در مورد ذهنیت تیم زیاد صحبت می‌کنیم تا سعی کنیم از این نوع اشتباهات اجتناب کنیم، اما این اشتباهات همچنان اتفاق می‌افتد. باید خیلی تغییر کنیم تا بتوانیم در فصل آینده دوباره رقابت کنیم. در هر وضعیت نامطلوبی، ما از نظر روانی دچار فروپاشی می‌شویم. این مسئله مربوط به بلوغ است.

واکنش شما به نتیجه؟

ما مسابقه‌ای را که کنترل کرده بودیم، باختیم. امروز آرام ماندن بسیار سخت است. بسیار ناراحت و عصبانی‌ام. 60 دقیقه اول خوب بودیم. واقعاً مایه شرمساری است. ما امروز دو روی یک سکه را زندگی کردیم. بازی درخشان تا دقیقه 60. بعد از دقیقه 60 هم مانند تمام فصل، اتفاقات قدیمی تکرار شد.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • گل‌گهر 0 - 0 شمس‌آذر: همه چیز صفر!
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!