Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سیروس سالاری، معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سامانه ۱۹۰ با چهار خط فعال و با حضور کارشناسان بهداشت و درمانی و پزشک عمومی دوره دیده، به سوالات مردم در این زمینه پاسخ می‌دهد.

او افزود: این کارشناسان از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به سوالات مردم پاسخ گفته و راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری بیان داشت: به طور میانگین حدود ۷۰ تماس در ساعت با این مرکز گرفته می‌شود و ۱۲ کارشناس در سه شیفت کاری پاسخگوی همشهریان هستند.

او تصریح کرد: بیشتر سوالات مردم در خصوص علائم بیماری کرونا، نحوه درمان و پیشگیری، تهیه محلول‌های ضدعفونی کننده، کمبود مواد ضدعفونی کننده و ماسک در بازار و شکایت از مراکز و اماکنی است که بهداشت را رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • اهدای جایزه باران مسطورا در کرمان
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی