Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه بانوان خراسان رضوی از حضور و فعالیت گروه‌های جهادی بسیج بانوان استان در حاشیه شهر مشهد خبر داد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

رویا حیدرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان خراسان‌رضوی اظهار داشت: از فعالیت‌های ما در عرصه فرهنگی تثبیت بنیان خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی برای عموم بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت‌های بسیج جامعه زنان در عرصه اجتماعی اشاره کرد و گفت: در این عرصه تلاشمان معطوف به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه از جمله افزایش نرخ طلاق و کاهش نرخ ازدواج است که در این زمینه با برگزاری هسته‌های «پیوند مهر» در سال جاری توسط 300 هسته توانستیم جلوی 600 مورد طلاق را گرفته و با مشاوره و آموزش مهارت‌های زندگی 800 ازدواج را شکل دهیم لذا با توجه به خروجی مطلوب، افزایش و توسعه این هسته‌ها را در سال آینده در دستور کار داریم.

حیدری بیان داشت: در عرصه تربیتی، از جمله برنامه‌های ما ایجاد مهد‌های قرآنی با هدف تربیت نسل طراز انقلاب اسلامی و آماده سازی آنان برای حضور در اجتماع با رویکرد قرآنی و انقلابی است.

دانشجویان بسیجی علوم پزشکی مشهد به جبهه مقابله با کرونا پیوستندبیش از 4 میلیون دستکش یکبار مصرف در استان خوزستان کشف شدسپاه و بسیج برای مقابله با کرونا در آبادان و خرمشهر پای کار آمدند

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ادامه داد: تشکیل حلقه‌های صالحین با چشم انداز مسائل و آسیب‌های جوانان و نوجوانان و بانوان از دیگر فعالیت‌های تربیتی بسیج جامعه زنان است.

وی یادآور شد: در عرصه سازندگی بیش از هزار گروه جهادی محله محور با هدف رفع مشکلات محله و نیاز معسرین را تشکیل دادیم و اعزام یک روزه تا 10 روزه گروه‌های جهادی بانوان به مناطق محروم و حاشیه شهر از جمله اقدامات بسیج جامعه زنان در این عرصه است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: بسیج جامعه زنان در شرایط بحرانی مثل سیل و زلزله اقداماتی داشته و در شرایط کنونی که با بحران شیوع کرونا ویروس مواجه شده‌ایم با تشکیل تیم‌های ترویجی جهت آموزش بهداشت و خودمراقبتی به عموم مردم و توزیع اقلام بهداشتی در منازل اقداماتی دو هزار نفر در قالب اکیپ‌های دونفره در مشهد سازماندهی شدند.

وی با اشاره به تعطیلی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی بسیج از راه‌اندازی سایتی برای فروش محصولات تولیدی توسط بانوان خبر داد.

حیدرزاده  به فعالیت‌های سازمان در عرصه امنیتی اشاره کرد و گفت:  با توجه به اینکه نیاز است بانوان برای مقابله با بحران‌ها توان خود را ارتقا دهند بنابراین گردان‌های کوثر را در کل استان تشکیل دادیم به‌طوری که 14 گردان امنیتی کوثر، 25 گردان توسعه یافته کوثر  و نیز 61 گردان امداد و نجات‌الزهرا (س) را سازماندهی کردیم. در عرصه فضای مجازی بسیجیان ما در قالب گردان‌های سایبری در استان سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه زنان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است