Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:41:14 GMT

تمدید پرداخت عوارض شهری شهرداری شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۲۷۲۷

تمدید پرداخت عوارض شهری شهرداری شهرکرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور دهکردی رئیس شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری در دویست و چهل و دومین نشست علنی شورای اسلامی گفت: پرداخت عوارض شهری شهرداری شهرکرد تا ابتدای خرداد سال ۹۹ تمدید شد.

او افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از مراجعه و تجمع مردم در شهرداری شهرکرد با هدف پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور اضافه کرد: در این مدت، شهرداری شهرکرد در بهای عوارض شهری مرکز چهارمحال و بختیاری هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

او ادامه داد: همچنین تا ابتدای خرداد ۱۳۹۹ هرگونه بدهی شهروندان به شهرداری شهرکرد تمدید خواهد شد.

علیپور گفت: شهرداری شهرکرد نظارت‌های خود در برگزاری مراسم مختلف و تجمع‌های شهروندان شهرکرد را تشدید و تا حد امکان از برگزاری آن‌ها جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای اسلامی عوارض شهری کرونا ویروس شهرداری شهرکرد شهرداری شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، قنبری در بازدید از اجرای طرح پل انتفاضه این شهر گفت: اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، ساماندهی پارک‌ها و تاسیسات پارک ها، سنگفرش پیاده‌روها، آسفالت کوچه‌ها، ساخت پارک محله‌ای و زمین چمن‌مصنوعی، ساماندهی ارامستان، تکمیل وساختمان جدید آتشنشانی از جمله این طرح‌ها است    او افزود: اکنون اجرای پل هم سطح انتقاضه با هدف دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از وقوع سیلاب در موقع بارشها، جلوگیری از جمع شدن فاضلاب و افزایش شعاع هندسی تقاطع معابر با ۵میلیارد ریال اجرا میشود و از ۵٠درصد پیشرفت برخوردار است.    وی با اشاره به اجرای طرح عمرانی در منطقه گردشگری نیز گفت: در حال حاضر طرح مطالعات اغاز بکار مجدد شهربازی این شهر نیز در صورت گرفته و بزودی باز گشایی خواهد شد.    قنبری گفت:در مجموع برای اجرای طرح هلی عمران شهری ۲٠٠میلیارد تومان اعتبار صرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد