Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه‌های ایام اعتکاف رجبیه در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) از روز یکشنبه، ۱۸ اسفند تا سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه به روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، در ایام ولادت حضرت امام علی(ع) و اعتکاف رجبیه، ویژه برنامه‌هایی با حضور سخنرانان، مادحین و شاعرین آل الله علیهم السلام و همچنین قاریان بین المللی کشورمان در بارگاه منور حضرت عبدالعظیم(ع) برپا می شود که به صورت زنده و مستقیم از شبکه قرآن سیما پوشش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرائت زیارات و ادعیه مأثوره توسط حاج محمدرضا غلامرضازاده، حاج احمد زین العابدین فرد، حجت الاسلام و المسلمین باقربیک، حاج مهدی قربانعلی، سخنرانی کارشناسان مذهبی، حجج اسلام ریاضت، اکبریان، حائری زاده، جلالیان، قائم مقامی، میلانی نژاد، سعیدیان، خانم دکتر حیادار و مدیحه سرایی و مرثیه سرایی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، سید علی سادات رضوی، مصطفی سماواتی، حمید رمضانپور، علی فرهانی، مجتبی باقری، امیر نعیمی، مرتضی طاهری از ویژه برنامه‌های این ایام خواهد بود.

همچنین تلاوت قرآن کریم و اذان زنده توسط قاریان ممتاز و بین المللی، بیان احکام شرعی، اجرای گروه همخوانی، ابتهال خوانی، شعرخوانی در مدح آل الله علیهم السلام نیز از دیگر برنامه‌های این ایام می باشد.

لازم به ذکر است، با توجه به تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا این ویژه برنامه‌ها بدون حضور زائرین و مستمعین خواهد بود و علاقه مندان می توانند به صورت مستقیم از شبکه قرآن سیما این برنامه را مشاهده نمایند.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه قرآن سیما ویروس کرونا آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حضرت عبدالعظیم ع ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۲۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • دلیل عظمت شاه عبدالعظیم حسنی (ع) چه بود؟
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود