Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@10:50:50 GMT

خواهران بسیجی شرق مازندران به‌خط شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۰۳۰

خواهران بسیجی شرق مازندران به‌خط شدند

کرونا بیماری ناخوشایند و ناخوانده‌ای است که این روزها همه زندگی فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و مقابله با این بیماری نیازمند عزم ملی، همت همگانی و خودمراقبتی ویژه است که باید از خودمان شروع کنیم و امروز خواهران بسیجی به‌عنوان نیروهای جهادی به خط شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، این روزها که در جنگ نابرابر دیگری با بیماری و ویروس کرونا قرار داریم؛ همه بهشهر که نه، همه شرق مازندران هم نه، حتی بیشتر از همه مازندران ، همه  بسیجیان ایران، به خط شدند تا نشان دهند که همچون بحران جنگ، در جنگ با کرونا هم مقاوم ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کرونا، مهمان ناخوشایند و ناخوانده‌ای که چند وقتی وارد کشور عزیزمان شده و بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است و وجود این بیمار ناخوانده موجب شد تا به بحران امکانات مقابله با این ویروس بپردازیم و در این روزهای کمبود ماسک و مایحتاج ضروری مقابله با این بیماری ناخوانده، دوباره بسیجیان به داد ما رسیدند.

این بار بانوان بسیجی همچون زمان جنگ که برای دفاع از نظام در کنار مردان، مردانه وارد میدان شدند؛ آستین‌ها را بلند زدند و برای مقابله با ویروس با توجه به فرمایشات رهبری آتش به اختیار وارد عمل شده و به تولید ماسک و لباس بیماران پرداختند.

 

 

* تهیه ماسک پارچه‌ای بهداشتی؛ گامی برای توسعه سلامت شهروندان بهشهری

خانم عقیلی از بانوان فعال در این گروه جهادی و قرارگاه شهید کابلی بهشهر به خبرنگار فارس گفت: تلاش داریم تا با کمک بانوان و مردم خیر، در زمانی که با کمبود ماسک روبرو هستیم با تولید ماسک بهداشتی به کمک سلامت مردم بشتابیم.

وی اظهار کرد: اهدایی بسته های حمایتی از سوی سپاه ناحیه شهرستان با تهیه ماسک پارچه‌ای بهداشتی و لباس بیمارستانی، آتش به اختیار به همت بسیج جامعه زنان با حمایت مردمی و حمایت فرمانده سپاه ناحیه بهشهر وارد کار شدیم.

 

 

* تولید ۱۰ هزار ماسک پارچه‌ای و بهداشتی در بهشهر

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر با اشاره به تولید ۱۰ هزار ماسک دست سوز بهداشتی در بهشهر توسط بسیجیان  به خبرنگار فارس گفت: این کار به همت قرارگاه شهید کابلی اجرایی شده است و تلاش داریم تا هموطنان در کنار ترس از کرونا، کمبودی در مایحتاج ضروری پیشگیری از این ویروس نداشته باشند.

حسن پورقربان افزود: مجموعه سپاه و بسیج شهرستان همچون همیشه برای کمک به مردم در آماده باش لازم است و در کنار تولید ماسک و لباس بیمارستانی، برای ضدعفونی کردن خیابان‌ها و معابر هم وارد عمل شد تا در کنار مردم باشد.

 

 

* توزیع رایگان ماسک در گلوگاه، مرهمی بر آلام و دیده شدن مردم

در کنار بانوان بهشهری، بانوان گلوگاهی هم وارد کار شدند و به تولید ماسک و لباس بیمارستانی به همت سپاه ناحیه گلوگاه، با رعایت نکات بهداشتی و با کنترل دقیق بهداشت و درمان پرداختند تا در زمان کمبود این لوازم ضروری مقابله با کرونا، مرهمی بر زخم مردم باشند.

شهروندان گلوگاهی از این حرکت بانوان و مردم برای بسیج همه امکانات و یاری کردن هموطنان بسیار خرسندند و با قدردانی از سپاه و بسیجیان اعلام کردند که بسیج نشان داد همواره در کنار مردم است.

کلبادی با اعلام اینکه برای تهیه ماسک حتی با بالاترین قیمت هم در روزهای گذشته با مشکل روبرو بودیم، خاطرنشان کرد: در کنار ترسی که از ویروس کرونا داشتیم، نبود امکانات ضروری برای پیشگیری از ویروس هم بر مشکلات افزوده بود که بسیج با این تولید ماسک، مرهمی بر دردها شد.

وی به خبرنگار فارس گفت: بسیج نشان داد که همیشه همراه مردم است و می‌توان با تکیه بر بسیج مردمی و استفاده از توان مردم، بر همه مشکلات نائل شد.

فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه در این راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به افزایش تقاضای جامعه و اینکه همچنان در تامین این اقلام با کمبود مواجه هستیم، تولید لوازم بهداشتی و پیشگیری در دستور کار قرار گرفت که نسبت به روزهای اول در شرایط بهتری قرار داریم.

سیدحسن یوسفی افزود: با کمک بسیجیان به صورت خودجوش تولید ماسک از تولیدی خانگی را شروع کرده‌ایم و اکنون در وضعیت مناسبی در تولید قرار داریم.

وی گفت: امیدواریم با همت و تلاش همه جانبه از این بحران عبور کرده و همچون همیشه سربلندی را با اقتدار بیشتر برای نظام خود حفظ کنیم.

به گزارش فارس، کرونا بیماری ناخوشایند و ناخوانده‌ای است که این روزها همه زندگی فردی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و مقابله با این بیماری نیازمند عزم ملی، همت همگانی و خودمراقبتی ویژه است که باید از خودمان شروع کنیم و در کنار بسیجانی که به عنوان نیروهای جهادی به خط شدند؛ برای خودمراقبتی به خط شویم.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران آتش به اختیار بسیج بیماری خبرنگار فارس سپاه ناحیه تولید ماسک خط شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس

راضیه سلطان عباسی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران هرمزگان گفت: داوطلبان پذیرش در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴  می‌توانند بصورت غیر حضوری به درگاه paziresh.whc.ir مراجعه یا با شماره ۰۹۱۷۵۴۷۶۷۰۰ تماس بگیرند.

وی گفت: داوطلبان همچنین برای نام نویسی حضوری می‌توانند به آدرس خیابان آیت الله غفاری، روبروی فرهنگسرای طوبی، مدرسه علمیه الزهراء (س) مراجعه کنند.

عباسی افزود: تحصیل رایگان، اعطای مدرک سطح ۲ (کارشناسی)، تحصیل در مقاطع عالی، بهرمندی از خوابگاه و مهدکودک از مزایای نام نویسی در حوزه‌های علمیه خوهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال