Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مربی تیم نساجی گفت: ما کادر یکدلی داریم که همگی از ریشه استقلال هستیم اما فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنیم. تاریخ انتشار: 11:29 - 18 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۳۶۷۵

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص تعطیلی لیگ برتر و شرایط نساجی مازندران اظهار داشت: ما با کادر جدید فقط یک بازی انجام دادیم که موفق شدیم تیم خوب ماشین‌سازی را شکست دهیم و با شوکی که به تیم وارد شده بود شرایط خوبی را سپری می‌کردیم که لیگ تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همچنان تمرینات را پیگیری می‌کنیم، چون ۹ بازی سخت بعد از تعطیلات داریم.

وی ادامه داد: باید از مهاجری تشکر کنیم که زحمات زیادی برای این تیم کشید. کادر ما هم تمام تلاش خود را می‌کند تا با بهترین رتبه لیگ را به پایان برسانیم.

دین‌محمدی در خصوص پست صمد مرفاوی در کادرفنی نساجی گفت: من دقیقا نمی‌دانم پست مرفاوی در تیم چیست، مانند شما از باشگاه شنیده‌ایم که او مدیرفنی تیم شده اما کلا این موضوعات زیاد برای ما مهم نیست. کادرفنی یکدلی داریم که همگی از ریشه استقلال هستیم و فقط به موفقیت نساجی فکر می‌کنیم.

مربی نساجی در پایان درباره مشکلات مالی تیم تصریح کرد: همه تیم‌ها در لیگ برتر مشکلات مالی دارند که نساجی هم مانند باقی تیم‌ها است. با این حال، کادر مدریتی تمام تلاش خود را می‌کند که این مشکلات را به حداقل برساند.

بیشتر بخوانید: نظری: بابت ماندن در نساجی پشیمان نیستم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیروس دین محمدی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

با اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه‌ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد.

 با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود اعلام کرد که که کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

منبع: ایسنا

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، امیر قلعه نویی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • ستاره استقلالی از تیم ملی خط می خورد؟
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)