Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم پرسپولیس که علیه این باشگاه حکم گرفته است، گفت: حضور یک بازیکن برزیلی که فقط 2 ماه در این تیم بود و جذب نفراتی مثل استوکس و اوساگونا خودش اظهارات مسؤولان باشگاه مبنی بر نداشتن پول را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکذیب می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس روز گذشته به پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ مربی سابق خود محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رخ داد که مسؤولان این باشگاه چندی پیش در سفارت ایران در زاگرب جلساتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای توافق با ایوانکوویچ برگزار کرده اما در نهایت به جمع‌بندی لازم نرسیدند تا برای پرداخت مطالبات این مربی کروات محکوم شوند.

رضا چلنگر با برانکو تماس گرفت و گفت‌وگویی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیرامون محکوم شدن پرسپولیس با وی انجام داد. وی در حاشیه این مصاحبه تأکید داشت که مسؤولان باشگاه با عدم پرداخت مطالبات وی زحمات چندین ساله این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نادیده گرفتند و البته حالا شرایط را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به شکلی رقم زده‌اند که قصد دارند چهره این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نزد هواداران به خاطر مطالباتش تحت‌الشعاع قرار بدهند. متن گفتگو خبرگزاری فارس با سرمربی سابق پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زیر می‌خوانید:

 ابتدا در مورد شکایتی که از باشگاه پرسپولیس کردید صحبت کنید و با رأیی که صادر شده آیا حاضر هستید به این باشگاه تخفیف بدهید و به نوعی کوتاه بیایید؟

به غیر از سه سال سختی که منجر به یک نایب قهرمانی و سه قهرمانی لیگ برتر شده است، مطالبات مطروحه طبق روزشمار برای فصل گذشته است که بابت آن شکایت کرده‌ام. مجددا یادآوری می‌کنم که تیم ما تحت شرایط بسیار استثنایی و با شرایط دشوار به موفقیت رسید؛ یعنی با وجود بسته بودن دو پنجره نقل و انتقالاتی و مصدومیت چندین و چند بازیکن با وجود اینکه نهایتا 15 بازیکن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسابقات در اختیار داشتیم موفق شدیم با عبور از تمامی موانع به فینال جام باشگاه‌های آسیا برسیم. تأکید دیگری هم دارم.

بفرمایید.

در همان سال سومین قهرمانی لیگ برتر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کردیم و به طور همزمان در جام حذفی قهرمان شدیم. سوپرجام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز به دست آورده بودیم و در زمان عدم حضور اینجانب در ایران سوپرجام دیگری نصیب باشگاه پرسپولیس شد و با وجود این همه افتخارات فقط حق و حقوق فصل آخر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواستم. شایان ذکر است حتی پس از جدایی از باشگاه با وجود سه بار نامه‌نگاری رسمی در خلال سه ماه آخر فعالیتم و همچنین برگزاری جلسات در استانبول ترکیه و مجددا چندین جلسه پی‌درپی در زاگرب در محیط سفارت جمهوری اسلامی ایران باشگاه و مسؤولان وقت و همچنین مسؤولان بالادست آنها حق‌الزحمه من و همکارانم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت نکردند.

به این موضوع هم باید اشاره کنم که برای کسب عنوان قهرمانی جام حذفی هیچ پاداشی در قراردادهای بازیکنان و کادر فنی لحاظ نشده بود و جالب است که مردم بدانند من از جیب خودم هزینه کرده و پاداش ارزی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بازیکنان در محل تمرین پرداخت کردم. در حالی که این موضوع اصلاً جزو وظایف سرمربی نیست و به نوعی جزو اصلی مسؤولان باشگاه و مقامات بالای دست آنها محسوب می‌شود.

انتظار داشتم باشگاه پرسپولیس مطالبات من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ که از طریق مراجع قضایی به اثبات رسیده پرداخت کند و حتی اگر به قصد تشویق هم شده بعد از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی پاداشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای کادر فنی و بازیکنان در نظر بگیرد، اما هیچ یک از مسؤولان هیأت مدیره و مدیریت باشگاه و تأکید می‌کنم مدیران بالای دست مسؤولان باشگاه پرسپولیس نه تنها پاداشی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت نکردند، بلکه حتی یک تبریک خشک و خالی نیز به ما نگفتند. به عنوان عضوی از جامعه رسانه‌ای که با من صحبت می‌کنید، از شما سؤال می‌کنم؛ آیا این سؤال شما درست است که حاضرید کوتاه بیایید؟ سؤال دیگری نیز از شما دارم.

در چه زمینه‌ای؟

شنیده‌ام مسؤولان باشگاه مدام می‌گویند ما پول نداشتیم که به برانکو بدهیم، اما از بنده و مربی بعدی (کالدرون) درخواست تخفیف می‌کنند. استخدام بازیکنان خارجی جدید و حضور یک بازیکن برزیلی که فقط دو ماه در پرسپولیس بود و همچنین جذب نفراتی مثل استوکس و اوساگونا خودش اظهارات مسؤولان باشگاه پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تکذیب می‌کند. اگر پولی وجود داشته که این بازیکنان را جذب کردند چرا حق‌الزحمه ما در موعد مقرر پرداخت نشده است؟ متأسفانه به جای پیگیری این موضوع و پرداخت مطالبات من، مسؤولان ذی‌ربط امور باشگاهی دست به وقت‌کشی و پیگیری‌های بی‌نتیجه زدند و جلسات متعددی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کردند، اما همانطور که شاهد هستید فیفا به این اعتراضات توجهی نکرد.

بعد از مذاکراتی که با سفیر ایران در کرواسی داشتید، آیا کسی از باشگاه پرسپولیس با شما تماس گرفت؟

خیر، فقط در آن زمان در حضور سفیر محترم ایران در زاگرب دو نوبت با نمایندگان باشگاه برگزار شد و متأسفانه نتیجه خاصی نداشت. حالا هم باشگاه محکوم شده و موظف است مطالبات ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پرداخت کند.

 این روزها دراگان اسکوچیچ هموطن شما به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده و البته خیلی‌ها انتقاد کردند که چرا مسؤولان فدراسیون این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رأس هرم سرمربیگری تیم ملی قرار دادند. دیدگاه شما در این زمینه چیست؟اسکوچیچ مربی خوبی است که با زوایای فوتبال ایران آشنایی دارد. او همچنین کیفیت بازیکنان فوتبال ایران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسد ولی اینکه آیا این مربی یا مربیان دیگر در تیم ملی ایران موفق می‌شوند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گذشت زمان ثابت خواهد کرد. فقط می‌توانم بگویم اسکوچیچ مربی باکیفیتی است.

حضور کریم باقری در کنار این مربی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ چطور ارزیابی می‌کنید؟

من کریم باقری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 20 سال است به عنوان بازیکن و همکار فنی می‌شناسم. باقری از نظر شخصیتی بسیار خوب است و از نظر فنی باکیفیت، مطمئنا حضور او در تیم ملی ایران می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد و انتخاب بسیار مناسبی توسط اسکوچیچ صورت گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر برانکو تابناک ورزشی پرسپولیس استوکس فیفا کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر حسین شیخ الاسلام شهید همت دامنه نوسان قیمت سهام روز پدر باشگاه پرسپولیس مسؤولان باشگاه پرداخت مطالبات تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند

به گزارش "ورزش سه"، سیامک ویسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تغییراتی که قرار است در راس کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران ایجاد شود، توضیح داد: قبل از اینکه جواب این سوال را بدهم، باید اینگونه به موضوع نگاه کنیم که یک‌سری قوانین بازی در تیم ملی ایران ایجاد شده که به مرور زمان ایجاد می‌شود، حالا بازیکن‌های نسل قدیمی‌تر ما در حال خداحافظی و در سن بازنشستگی هستند که در نتیجه آن، یک نسل جوان‌تر جایگزین می‌شوند.

او ادامه داد: اکنون که نسل جوان‌تر ما می‌خواهد کار کند، به نظر من باید دنبال این باشیم که سبک بسکتبال بازی کردن خود را انتخاب کنیم. اینکه ما فقط دنبال این باشیم دو سه سرمربی عوض کنیم عملا نمی‌تواند بازدهی داشته باشد. از نظر من وجود دمیر یا هر مربی خارجی دیگر اتفاق بدی نیست، اما باید ببینیم از حضور او چه چیزی می‌خواهیم و دنبال چه سبکی از بسکتبال هستیم.

کارشناس بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه باید سبک بسکتبال بازی کردن تیم ایران تغییر کند، اظهار کرد: سال‌های گذشته که ما حامد حدادی را داشتیم، تیم ما خیلی وابسته به بازیکن بلند و شخص خود حدادی بود. حالا در نبود ایشان، با توجه به تغییر نسل تیم ملی و وجود بازیکنان کوتاه قامت‌تر البته مستعدتر، ما باید سبک بازی جدیدی را برای تیم ملی خود پیدا کنیم. وقتی این‌کار را کنیم، آن زمان می‌توانیم هم مربی خوبی انتخاب کنیم و هم زمان بدهیم که کار کند.

ویسی تصریح کرد: دو نکته مهم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کرد، هرچند که وقتی کمیته فنی تشکیل جلسه می‌دهد، قطعا به این نکات هم توجه کرده‌اند. نکته نخست اینکه ما چه بازیکنایی در اختیار داریم و آن مربی که می‌آید چه نوع سبک بازی دارد. نکته دوم هم اینکه مربی انتخاب شده باید اهداف فدراسیون را دنبال کند و از نظر من قطعا تیم ملی ما با تغییر نسل روبه‌رو است. قطعا مشکلات زیاد خواهد بود و اگر بخواهیم همانطور که ۵ تا ۱۰ سال پیش بازی می‌کردیم پیش برویم، با مشکل روبه‌رو می‌شویم. باید حتما زمان بگذاریم و آن مسائلی که هست را با گذشت زمان حل کنیم، چرا که گذر زمان خیلی مسائل را روشن می‌کند.

کارشناس بسکتبال ایران، در واکنش به تغییرات زیاد سرمربی تیم ملی طی دو سال گذشته، اظهار کرد: یک‌سری انتقادها نسبت به کاری که فدراسیون انجام می‌دهد همیشه وجود دارد. وقتی انتقادات هست قبل از شروع کارها ما باید برنامه‌ریزی مناسبی کنیم و بگوییم که از کجا به کجا می‌رویم. بی‌شک انتقادات زیاد خواهد بود، اما یک‌سری از آن‌ها سازنده است و یک‌سری هم خیلی منطقی نیست. وقتی ما وارد کار می‌شویم اگر برنامه‌ریزی درست باشد انتقادی هم باشد از مثبت‌ها استفاده می‌کنیم و اگر هم غیر منطقی باشد آن‌ها را کنار می‌گذاریم. الان نسبت به یک‌سری انتخاب‌های فدراسیون انتقاد وجود دارد که قطعا شاید دلیل آن وجود ضعف برنامه‌ریزی باشد.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا با مربی خارجی برای تیم ملی موافق است یا مربی داخلی، توضیح داد: این اعتقاد شخصی من است که مربی خارجی اگر بیاید و کسی باشد که نه فقط به تیم ملی بلکه به کل بسکتبال ما کمک کند، از او استقبال می‌شود. یک موضوع دیگر هم که خیلی به آن اعتقاد دارم، این است که آیا بسکتبال ما در سایر جهات هم پیشرفت کرده است یا نه؟ پیشرفت بسکتبال را فقط نتیجه می‌بینیم؟ ما اگر دنبال پیشرفت هستیم بسکتبال ما در همه موارد باید رشد کند. به‌عنوان مثال ما باید در بخش داوری، مربیان، بازیکنان، سخت افزار، امکانات و ... پیشرفت کنیم که به جمیع آن‌ها پیشرفت می‌گویند.

او در پایان تاکید کرد: به نظر من خیلی بهایی به مربیان در رده بزرگسالان داده نشد. اگر مربیان خود را پیشرفت ندهیم نمی‌توانیم مدعی شویم که پیشرفت کرده‌ایم. از نظر من در این شرایط مربی ایرانی می‌توانست بیشتر کمک کند. البته حضور مربی خارجی را هم اتفاق بدی نمی‌دانم، باید بیاید و به او زمان بدهیم. اینکه صرفا به نتیجه فکر و اکتفا کنیم رفتار درستی نیست. در کل اما من احساس می‌کنم که در شرایط فعلی مربی داخلی مناسب باشد. 

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی