Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس هئیت مدیره صنف اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران از کاهش ۱۰ برابری فروش پیراهن مردانه به مناسبت روز پدر خبر داد و گفت که در حال حاضر قیمت یک پیراهن با دوخت و جنس قابل قبول ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

شیوع ویروس کرونا و کم شدن رفت‌وآمدها برای پیشگیری در ماه پایانی سال که عمدتا روزهای پررونقی برای کسب وکارهای خرد و کارگران فصلی است، باعث شده فعالان تجاری، اصناف مختلف و کارگران دچار آسیب‌های جدی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا به نظر می‌رسد این ویروس در روز پدر که روز پررونقی برای فروشندگان جوراب،‌ پیراهن مردانه و گل است نیز دردسرهایی برای این اصناف ایجاد کرده است،.

در این باره حسین آقا کوچکی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به دلیل شرایط قرنطینه خانگی در پی شیوع ویروس کرونا، در حال حاضر رونق بازار از روزهای معمولی هم کمتر است،‌ اظهار کرد: فروش پیراهن مردانه در آستانه روز پدر سال گذشته ۱۰ برابر امسال بود.

وی افزود: برای توصیف بهتر می‌توان گفت مغازه‌ای که در روزهای معمولی، روزی ۱۰۰ هزار تومان فروش دارد، در شب‌های عید درآمدش به شبی ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد، اما در شرایط کنونی فروش آنها به شبی ۵۰ هزار تومان رسیده است.

به گفته رئیس هئیت مدیره صنف اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان تهران، میانگین قیمت یک پیراهن با دوخت و جنس قابل قبول ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

کوچکی همچنین با بیان اینکه در صورت فروش نرفتن پوشاک دوخته شده برای شب عید،‌ این لباس‌ها بعدا مشتری خود را از دست می‌دهند،‌ تصریح کرد: در حال حاضر فروشندگانی هستند که حاضرند محصولات خود را به قیمت خرید بفروشند.

ایسنا

برچسب ها: پیراهن مردانه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیراهن مردانه پیراهن مردانه هزار تومان روز پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی