Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@02:40:46 GMT

پرداخت هزینه‌های استرداد بلیت قطارهای رجا

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۲۲۰

پرداخت هزینه‌های استرداد بلیت قطارهای رجا

تین نیوز

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد کلیه هزینه‌های استرداد بلیت قطارهایش را پرداخت می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای پرداخت هزینه استرداد بلیت قطارها تفاوتی در نحوه خرید بلیت توسط هموطنان به روش‌های مختلف وب سرویس‌ها و اپلیکیش‌ها نمایندگی‌های فروش و تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹ وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسافرانی که اقدام به استرداد بلیت‌های خود از طریق وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌ها، به صورت غیر حضوری می‌کنند، نگرانی برای پرداخت هزینه مربوطه نداشته باشند.

افرادی هم که از ایستگاه‌های راه آهن اقدام به خریداری بلیت قطارهای رجا کرده اند، می‌تونند با مراجعه به ایستگاه‌ها، بلیت‌هایشان را استرداد کرده و وجه خود را دریافت کنند.

لازم به ذکر است، هموطنانی که تا قبل از سوم اسفند ۱۳۹۸ اقدام به خریداری بلیت قطارهای این شرکت کرده اند یا قطارهایشان کنسل شده است، مبلغ بلیت‌هایشان بدون کسر هزینه پرداخت می‌شود و برای این منظور تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ وقت دارند تا بلیت‌هایشان را استرداد کنند.

گفتنی است برای استرداد بلیت‌ها، داشتن لاشه بلیت یا شماره سریال بلیت‌ها همچنین نام و نام خانوادگی افرادی که بلیت به نامشان صار شده با کارت شناسایی معتبر آنان لازم و ضروری است.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا بعد از شیوع ویروس کرونا به کشور، همه روزه اقدامات متعددی را برای بهداشتی کردن و ایمن کردن قطارها برای سفر هموطنان با قطارهای رجا به عمل آورده که از آن جمله می‌توان به مه پاشی و ضد عفونی کردن تمامی نقاط تماس در بیرون و درون قطارها، استفاده از ظروف یک بار مصرف برای پذیرایی از مسافران، استفاده از کترینگ با استاندارد بالا در صنعت هوایی کشور برای تأمین غذای مسافران، استفاده از ماسک و دستکش توسط مأموران قطارها، کنترل‌های قبل از سیر مأموران قطارها با دستگاه‌های تب سنج اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استرداد بلیت قطارهای رجا بلیت قطارهای استرداد بلیت بلیت قطارها حمل و نقل بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • تجربه سفر با قطارهای شهری استانبول
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • سیاست عجیب منچستریونایتد و نیوکاسل در انتقال دن اشورث
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی