Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامیل کریمیان درگفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به منظور تأمین سلامت و جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، از امروز پذیرش مهمان در تمام هتل‌ها و مهمان سراهای سقز ممنوع اعلام می‌شود و شهر سقز از پذیرش مسافر معذور است.

وی به آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در سقز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۴۸ نفر در سقز مشکوک به ویروس کرونا هستند که در بیمارستان های این شهر تحت قرنطینه قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: از این تعداد بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، ابتلای ۲۹ نفر به ویروس کووید ۱۹ مثبت اعلام شده که تحت درمان قرار دارند.

وی یادآور شد: همچنین تا کنون چهار بیمار در سقز به دلیل ابتلا به کرونا ویروس فوت کرده اند و روز گذشته نیز شش بیمار مبتلا به ویروس کرونا پس از بهبودی از بیمارستان سقز ترخیص شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سقز نیز در رابطه با پذیرش مهمانان نوروزی در این شهرستان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تجمع ها، از مردم درخواست داریم به مناطق گردشگری شهرستان، سفر نکرده و از جاذبه های گردشگری دیدن نکنند.

صلاح نصراللهی گفت: در تعطیلات نوروز امسال هم ستاد اسکان آموزش و پرورش و مهمانسراهای ادارات مجاز به پذیرش مهمان نیستند.

کد خبر 4872753

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان سقز فرمانداری سقز بوشهر ایلام سیلاب گرگان قزوین شهرکرد بارش باران ماسک طبی ستاد مقابله با کرونا شیراز احتکار بیرجند مشهد قربانیان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد