Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحمن رئیسی دهیار روستای ملوران از توابع بخش مرکزی شهرستان نیکشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:روستای ملوران با سابقه برگزاری ۲۴ دوره از مسابقات ورزشی، کماکان جوانان و ورزشکاران آن با گذشت دو سال از اتمام زیر سازی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال چشم انتظار همت مسئولین و نصب چمن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: زیر سازی زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای ملوران با اعتباری بالغ بر هشتاد میلیون تومان، با طراحی و رنگ آمیزی زیبا و ایجاد سه جایگاه تماشاگران میزبان و مهمان، جایگاه مهمانان ویژه vip و جایگاه اهدای جوایز احداث شده است.

دهیار روستای ملوران در پایان افزود: با توجه به بازدید میدانی مدیر کل ورزش و جوانان استان از این پروژه در بهمن ماه سال جاری ما امیدواریم کار نصب چمن زمین مینی فوتبال قبل از ماه مبارک رمضان انجام شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز با وجود 9 تغییر در ترکیب اصلی‌اش توانست در زمین رئال سوسیداد به پیروزی برسد. 

سوسیداد به خصوص در زمین خودش همیشه رقیبی سخت و دشوار برای رئال بوده ولی دیشب اسیر انگیزه و اشتیاق رئالی ها در راه قهرمان شد. تیم مادریدی بعد از پیروزی هفته گذشته برابر بارسا تنها هفت امتیاز با قهرمانی فاصله داشت و با برد دیشب این فاصله به 4 امتیاز رسید اما همچنان این احتمال وجود دارد که رئال هفته بعد برابر کادیز قهرمان شود.

به این ترتیب که اگر والنسیا دوشنبه شب در مونتجوئیک بتواند بارسا را متوقف کند، رئال با پیروزی احتمالی شنبه بعد برابر کادیز، قهرمانی اش را مسجل می کند. در سال های اخیر بین رئال و والنسیا اختلافات زیادی وجود داشته ولی شاید همین والنسیا قهرمانی رئال را جلوتر بیندازد. 

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • رئال مادرید در انتظار لطف بزرگ والنسیا
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد