Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@00:25:33 GMT

بازداشت سارق شاسي سوار

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۳۹۸

بازداشت سارق شاسي سوار

خبرگزاری آریا- رئیس كلانتری ١٤٦ حكیمیه از دستگیری سارقی که با خودرو شاسی بلندش لوازم داخل خودرو سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره سرقت اعتراف کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "مجید سلیمانی مقدم" گفت: چهاردهم اسفند ماه جاری خبری مبنی بر پنهان شدن سارق لوازم خودرو داخل ساختمانی در محدوده کلانتری 146 "حکیمیه" از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی مراجعه و با فردی روبه رو شدند که مدعی بود سارق با کیف و اموال با ارزش وی، وارد ساختمان شده است.
این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد، ساعت 13 ، چهاردهم اسفند ماه در محدوده خیابان "پاسداران"، شاکی پرونده، خودرو 206 خود را در کنار خیابان پارک و هنگام مراجعه به آن مشاهده می کند راننده خودروی جك شاسی بلند، کیف دستی و اموال با ارزش وی را از داخل خودرو 206 سرقت کرده و در حال متواری شدن است.
سلیمانی مقدم ادامه داد: مالباخته با مشاهده  این صحنه در یك اقدام پر خطر، سارق را تعقیب می کند، پس از تعقیب و گریز جنون آمیز كه از خیابان "پاسداران" تا "حكیمیه" به طول انجامید، سارق شاسی بلند، وارد پاركینگ ساختمان مسكونی شده و پس از بستن در پارکینگ، خودرو خود را پشت آن متوقف و مانع از باز شدن در پارکینگ می شود؛ مال باخته كه راهی برای ورود به ساختمان نمی یابد با مركز فوریت های پلیسی 110 تماس می گیرد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه بنا به اظهارات شاکی، در این تعقیب و گریز به 3 دستگاه خودروی عبوری آسیب رسیده است، افزود: متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری انتقال و معترف شد که نیاز مالی برای سرقت ندارد ولی براثر مصرف مواد مخدر شیشه دست به سرقت زده است.
کلانتر محله حكیمیه اضافه کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد، سارق سابقه دار بوده و پیش تر نیز به جرم سرقت لوازم خودرو در سال های 90 و 96 دستگیر شده است.
وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 20 فقره سرقت اعتراف کرده است، گفت: با تکمیل پرونده و شناسایی زیان دیدگانی که در طول مسیر خودروی آنها آسیب دیده است، متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
كلانتر محله "حكیمیه" به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن اشیای ارزشمند و گران بها كه موجب وسوسه سارقان می شود، خودداری کرده و در مواجهه با چنین موقعیت هایی ضمن حفظ خونسردی نسبت به برداشتن مشخصات سارق، از رفتار پرخطر مانند تعقیب و گریز دوری کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازداشت سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد