Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:07:54 GMT

تشکیل ۲۸ پرونده تخلفات محصولات بهداشتی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۴۲۹

تشکیل ۲۸ پرونده تخلفات محصولات بهداشتی در لرستان

ایسنا/لرستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل ۲۸ پرونده تخلفات محصولات بهداشتی در این استان خبر داد.

فریبرز حسامی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون از مراکز عرضه محصولات بهداشتی بیش از یک‌هزار و ۱۲۰ بازرسی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا تاکنون ۲۸ پرونده شامل گران‌فروشی، عدم اعلام موجودی، احتکار و عدم درج قیمت تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: در طی این بازرسی‌ها ۲ هزار و ۲۰۴ لیتر الکل، ۵ هزار اسپری ضدعفونی‌کننده، ۱۲ هزار پد الکلی، ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ جفت دستکش، ۱۶ هزار و ۹۲ ماسک به‌عنوان احتکاروگرانفروشی صورت گرفته است.

حسامی بیان کرد: در حال حاضر با کمبودهایی در حوزه ماسک و دستکش در سطح استان مواجه هستیم که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی در تلاش برای تامین این محصولات می‌باشند البته کمبودی در دو حوزه الکل و ژل ضدعفونی‌کننده در سطح استان نداریم.

 وی گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری تعزیرات حکومتی به‌صورت مستمر در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر واحدهای عرضه‌کننده محصولات بهداشتی نظارت کامل داشته و هم استانی گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، تقلب، احتکار و ۰۰۰ مراتب را با سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ در میان بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس محصولات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی