Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفاده از ظرفیت بسیج بامحوریت مساجد در سراسر کشور، علاوه بر رفع نیازهای مردمی در مواقع ضروری می تواند در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و به‌خصوص آب در بین خانواده‌ها موثر باشد. ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پایگاه شهید مطهری مسجد منشور در منطقه 11 تهران، به عنوان یک نمونه از خروار پایگاه‌های بسیج مردمی در سراسر کشور، این‌روزها در کنار مردم و برای مردم، فعالیت‌های گسترده‌ای را در ابعاد محلی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزهایی که مدیریت مصرف آب در بخش خانگی دارای ضرورت است، این بسیج مردمی با اطلاع‌رسانی در زمینه راهکارهای درست پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و نحوه صرفه‌جویی در مصرف آب خانگی در ایام خانه‌تکانی، نقش فرهنگ‌سازی در ابعاد محله را ایفا می کند.

همچنین این مسجد که سالهاست در راستای محرومیت زدایی در ایام نوروز، عید غدیر و ماه مبارک رمضان به نیازمندان منطقه 11 تهران و حتی افراد و کودکان مشغول به کار در کوره های آجرپزی، بسته های حمایتی و سبد کالا تهیه و توزیع می‌کند، امسال نیز 110 بسته سبد کالا که محتویات آن شامل 10 کیلو برنج، حبوبات، روغن،گوشت و مرغ و بسته کودک است به افراد نیازمند تقدیم کرد.

استفاده از ظرفیت بسیج با محوریت مساجد در سراسر کشور، علاوه بر رفع نیازهای مردمی در مواقع ضروری مثل آنچه در شیوع ویروس کرونا و ضرورت دسترسی به مواد بهداشتی و ضدعفونی شاهد هستیم، می تواند در فرهنگ‌سازی مصرف انرژی و به‌خصوص آب در بین خانواده‌ها بسیار موثر باشد.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳

در راستای تحقق شعار سال و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته حمایتی ویژه‌ای در سال ۱۴۰۳ رونمایی شد. این بسته حمایتی که توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ارائه می‌شود، شامل تسهیلات، خدمات و حمایت‌های مختلفی برای شرکت‌های دانش‌بنیان است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدصادق خیاطیان؛ رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در حاشیه رونمایی از سه محصول نوآورانه در رویداد اینوتکس 2024 گفت: این نمایشگاه نمایشگاه خودباوریست یعنی توانمندی نخبگان کشور در شرکت‌های دانش بنیان عرضه می‌شود و بسیاری از محصولات محصولات جدیدی است.

خیاطیان گفت این محصولات با تکنولوژی‌های روز دنیا قابل رقابت است. تکنولوژی‌هایی که در این نمایشگاه عرضه شده است با بسیاری از تکنولوژی‌های کشورهای دنیا قابل رقابت است.

مدیر هیئت رئیس هیئت صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما در صندوق نوآوری و شکوفایی وظیفه تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان را بر عهده داریم و بیش از 80 خدمت را در صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌ها ارائه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: عمده تقاضای شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی بحث تسهیلات است و همچنین بخش سرمایه‌گذاری ما فعال است و دولت نیز حمایت بسیار ویژه‌ای را کرده است و سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی در دولت سیزدهم به 10 همت افزایش پیدا کرده است.

خیاطیان خاطرنشان کرد: دولت حامی شرکت‌های دانش بنیان است و ما در صندوق نوآوری و شکوفایی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا از این شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنیم.

خیاطیان گفت:  یک بسته ویژه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در قالب شعار سال رونمایی خواهیم کرد که شامل شرکت‌هایی است که قابلیت جهش تولید را داشته باشند و همچنین شرکت‌هایی که با مشارکت مردم ایجاد شده یا تأمین مالی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • استفاده از ظرفیت‌های همیاران طبیعت در مدیریت شرایط بحرانی
  • صنایع در صورت رعایت مصرف از مشوق‌های پیش‌بینی شده بهره‌مند می‌شوند
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • تعویض۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی
  • تابستان منهای خاموشی
  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی