Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم، با اشاره به اولویت‌های کاری مجلس آینده، گفت: برای اینکه بتوانیم در پارلمان یازدهم یک مجلس مطلوب داشته باشیم باید مجلسی انقلابی تشکیل شود.

وی با تاکید براینکه اولویت مجلس یازدهم باید ریل‌گذاری مطلوب برای دولت باشد، ادامه داد: با این ریل‌گذاری صحیح برای دولت می‌توان چرخ اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور را پر قدرت به چرخش دربیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه یکی از وظایف ذاتی مجلس بحث نظارت بر دستگاه‌های اجرایی است، افزود: در این بخش مجلس یازدهم عملکرد مناسبی نداشت به همین دلیل باید در مجلس آینده بر این وظیفه ذاتی مجلس تاکید بیشتری شود تا از ایجاد برخی از مشکلات جلوگیری شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه مجلس آینده باید پرقدرت و با صلابت به بررسی مشکلات کشور بپردازد، اظهار داشت: مشکلاتی از جمله معیشت مردم و  اقتصاد کشور نیازمند کارکارشناسی و حضور پررنگ مجلس دارد که در همین زمینه در مجلس آینده بر روی این موضوعات باید تمرکز بیشتری صورت گیرد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه نیازمند سلامتی و کارآمدی است، اضافه کرد: این دو مورد از شاخص‌های انقلابی‌گری است که امیدوارم در مجلس آینده این دو شاخصه را ببینیم.

منبع: نماینده

کلیدواژه: حفظ روحیه انقلابی گری دولت مجلس یازدهم مجلس آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • تاکید امامان جمعه استان بر رفع مشکلات جامعه کارگری