Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:07:11 GMT

تشدید رصد بازار در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۳۹۳۶

تشدید رصد بازار در زنجان

ایسنا/زنجان معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در روزهای پایانی سال، رصد و بازرسی از بازار تشدید می‌شود.

اسماعیل مسلمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نظارت بر بازار از ۱۵ اسفندماه در زنجان تشدید شده است، اظهار کرد: بیش از ۳۵ بازرس این وظیفه را بر عهده دارند و این تشدید بازرسی‌ها در راستای طرح نوروزی است که هر ساله اجرا می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به بازرسی‌های انجام‌ شده در ماه‌های گذشته، ادامه داد: طی ۱۱ ماهه امسال بیش از ۵۰ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی زنجان در بخش کالا و خدمات انجام‌ شده که در این میان ۳۳۳۵ فقره منجر به تشکیل پرونده شده است.

وی افزود: طرح‌های نظارتی ویژه سازمان صمت استان با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی انجام می‌شود و سعی بر این است که بر تخلفاتی که توسط اصناف در ماه‌های گذشته بیشتر تکرار شده است، توجه بیشتری شود.

مسلمی تصریح کرد: طرح‌های نظارتی در دو بخش کالا و خدمات است و در این میان با افرادی که اقدام به گران‌فروشی و کم‌فروشی بکنند، برخورد لازم انجام می‌شود و با توجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم و تقاضای مردم برای خرید بیشتر است، این سازمان به‌صورت ویژه بازار را رصد می‌کند.

معاون امور نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، یادآور شد: البته امسال با توجه به شرایط ویژه‌ای که در کشور و نیز در استان حاکم است، این طرح همراه با بحث نظارت بر وضعیتی که مطابق با بیماری کرونا حاکم است، اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به طرح بازرسی پایان سال، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح از همراهی ناظران افتخاری نیز بهره خواهیم برد. علاوه‌ بر آن سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی «آپ» به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح نوروزی زنجان بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود

به گزارش تابناک، محسن قضاتلو در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر، روستا و بخش به خبرنگاران گفت: برپایی سه شنبه بازار در خیابان فروردین جنوبی مشکلاتی ایجاد کرده بود و محل جدید در محدوده فاز ۴ شهر، رضایت شهروندان را فراهم نکرد و این روز بازار تعطیل می شود.


وی ادامه داد: راه اندازی مدارس جدید با بهره گیری از ظرفیت خیران در شهر بومهن ضرورت دارد تا بتوانیم علاوه بر خلوت شدن کلاسهای درس ، سرانه آموزشی شهرستان را افزایش بدهیم.


فرماندار شهرستان پردیس گفت: رسیدگی به وضعیت حمل و نقل به ویژه در شهر بومهن و فازهای جدید ۱،۵، ۸، ۹ مسکن مهر در دستور کار قرار دارد.


قضاتلو افزود:پی گیری اجرای طرح جامع شهری و روستایی، و طرح هادی روستایی را در جلسات بنیاد مسکن، راه اندازی دکل صدا و سیما در دست اقدام است.


وی با اشاره به ضرورت ساماندهی اسناد مالکیتی قولنامه ای ، توضیح داد: ساماندهی اسناد قولنامه ای به ویژه در نواحی صنعتی خرمدشت، سیاهسنگ و شهر بومهن با رای دیوان بدوی و پی گیری عبدالله میرزایی شهردار بومهن در دست اقدام است تا پس از ساماندهی امکان صدور پروانه برای ساختمانها فراهم شود.


وی ادامه داد:اصلاح پهنه محیط زیست پس از ۱۰ سال در شهرهای سعید آباد و خسرو آباد جاجرود، راه اندازی نیروگاه برق در فاز ۸ پردیس ونصب ۱۳ آنتن تقویت تلفن همراه در دو ماه پایان سال گذشته برخی از اقدامات انجام شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعضای شوراهای اسلامی در طی یکسال باقی مانده مجدانه تلاش کنند،زمان زیادی باقی نمانده ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، اجرای طرح های عمرانی ، ورزشی، فرهنگی انجام شود و از تکریم ارباب رجوع غافل نشوند.


شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • آغاز نخستین بازرسی و نظارت خانه‌های محیط زیست کشور از گیلان