Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:50:19 GMT

ممنوعیت پذیرش مسافر در اماکن اقامتی استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۴۴۲۰

ممنوعیت پذیرش مسافر در اماکن اقامتی استان زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، از ممنوعیت پذیرش مسافر در مراکز اقامتی غیررسمی و نیمه‌رسمی استان زنجان تا اطلاع بعدی خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، امیر ارجمند از ممنوعیت پذیرش مسافر در اماکن اقامتی غیررسمی و نیمه‌رسمی استان زنجان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان و حفظ سلامت شهروندان، پذیرش مسافر در همه واحدهای اقامتی غیررسمی و نیمه‌رسمی استان اعم از مدارس، خانه‌های معلم، مهمانسراهای ورزشی، مهمان‌سراهای ادارات، خانه‌های مسافر، زائرسراها و غیره تا اطلاع ثانوی ممنوع است و ضمن لغو رزروهای قبلی باید پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی به طور کامل در این واحدها رعایت شود.

این مسئول اظهار کرد: ایجاد کمپ‌های مسافرتی و برپایی چادر در محیط پارک‌ها و فضاهای عمومی ممنوع اعلام شد.

گفتنی است، در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که ۱۵ اسفندماه در تهران برگزار شد، پیشنهادات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای جبران خسارات فعالان گردشگری مورد تایید و تأکید اعضای ستاد قرار گرفت.

همچنین چند پیشنهاد، از جمله اینکه برای جبران خسارات فعالان گردشگری و ایجاد نشاط در مردم بعد از فروکش کردن بیماری، تعطیلات چندروزه و فرصت سفر به مردم فراهم شود تا هم نوروز از دست رفته برای فعالان گردشگری جبران شود و هم جامعه قدری نشاط و پویایی پیدا کند، مورد قبول اعضای ستاد قرار گرفت و مصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان مراکز اقامتی پذیرش مسافر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق بخشنامه ارسالی مدیرکل امور موزه‌ها، تاسوعا و عاشورای حسینی، ۲۸ صفر، رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی ابنیه تاریخی تحت پوشش این وزراتخانه در سراسر کشور تعطیل است.

وی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد اماکن تاریخی تحت پوشش شهرداری نیز روز شنبه تعطیل است.

فرماندار کاشان گفت: بناهای تاریخی کاشان ازساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۸ در روزهای پنجشنبه و جمعه پذیرای گردشگران خواهند بود و همه بناهای تاریخی در روز شنبه تعطیل است.

کد خبر 6095049

دیگر خبرها

  • حادثه آتش‌سوزی امامزاده‌ابراهیم شفت؛ علت و نقص‌ها
  • جابه‌جایی بیش از ۳۲ هزار مسافر در راه‌ آهن زاگرس
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی کاشان شنبه تعطیل است
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • جاده کندوان یک طرفه شد