Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:40:04 GMT

نخستین تصویر منتشر شده از سارا بهرامی در «روشن»

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۴۴۷۵

نخستین تصویر منتشر شده از سارا بهرامی در «روشن»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری فیلم «روشن» که از پر لوکیشن ترین فیلم های سینمای ایران است به دلیل شرایط خاص این روزها در دکوری ساخته شده و با نکاتی ایمنی و بهداشتی ادامه دارد. این فیلم نخستین همکاری بهرامی و حجازی محسوب می شود.

«روشن» مانند فیلم های قبلی حجازی اثری پربازیگر است که ترکیبی متفاوت از بازیگران سینما و تئاتر در آن به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عطاران، سارا بهرامی، سیامک انصاری، مهدی حسینی نیا، مسعود میرطاهری، محمد ولی زادگان، ابراهیم عزیزی، علی رحیمی، حمیدرضا حیدری، هدیه آذیدهاک، امیر کیوان معصومی، محمد نیکبخت، با معرفی نازنین سهامی زاده و بازیگر خردسال سرگل لواسانی ترکیب بازیگران «روشن» را تشکیل می دهند.

فیلمنامه «روشن» را روح الله حجازی به نگارش درآورده و تهیه کنندگی اش را مانند ۲ فیلم قبلی خودش بر عهده خواهد داشت.

همچنین جواد نوروزبیگی به عنوان مشاور پروژه در این فیلم حضور دارد.

عوامل اصلی فیلم عبارتند از مرتضی نجفی مدیر فیلمبرداری، سهیل دانش اشراقی طراح صحنه، رشید دانشمند صدابردار، ایمان امیدواری طراح چهره پردازی، ثنا نوروزبیگی طراح لباس، امیر اسکندری مدیرتولید، علی مردانه مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن بهاری منشی صحنه، پرویز کاظم لو جانشین تولید، بهرام صادقی مدیر تدارکات، آرش آقابیگ جلوه های ویژه میدانی، آزاده امیرخان عکاس، آریان امیرخان مشاور رسانه ای، مهدی حجازی دستیار نویسنده، سیدروح الله حجازی نویسنده، تهیه کننده و کارگردان.

کد خبر 4872945 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سارا بهرامی فیلم روشن فیلم سینمایی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سینمای مستند شبکه پنج سیما سازمان صداوسیما هوشنگ ظریف شبکه سه سیما رادیو نمایش سریال ایرانی شبکه یک سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان