Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@16:29:49 GMT

آخرین وضعیت ۱۱ پرونده فیفایی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۴۵۷۰

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت ۱۱ پرونده پرسپولیس در فیفا را تشریح کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از باشگاه پرسپولیس، حسین قدوسی گفت: دو جلسه کمیته ویژه حقوقی باشگاه پرسپولیس با حضور مدیرعامل باشگاه جمعه شب و دیشب تشکیل و ضمن مطالعه آرای صادره در پرونده‌های بین‌المللی، درباره تنظیم لوایح و دیگر اقدام‌های حقوقی تصمیم‌گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمیته ویژه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی پرسپولیس با حضور آقایان؛ محمد حسن انصاری فرد، مهدی خواجوند، وکیل، باختر، امیرعلی حسینی تشکیل شد. آقای انصاری فرد هم با توجه به اهمیت موضوع در اغلب جلسات حضور دارند و موارد را به هیات مدیره گزارش می‌کنند.
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: آقای کالدرون پس از فسخ یکطرفه در اول ژانویه، تا چهار روز قبل از نقل و انتقالات با باشگاه مذاکراتی با مدیر برنامه‌های ایرانی خود داشتند و اکنون مبالغی را مطالبه کرده اند و باشگاه نیز دفاعیات و مستندات خود را ارسال می‌کند.
وی افزود: در پرونده گابریل هم مقرر شد که مطالبه ۲۳ هزار دلاری او پرداخت شود، گابریل که علاقه مندی خود به پرسپولیس را همواره نشان داده است، گفته نمی‌دانم وکیلم مصالحه صورت گرفته در دبی را به فیفا ارسال کرده یا خیر، اما هرگز دست به اقدامی نمی‌زنم که منجر به بروز مشکل برای باشگاه شود و امیدوارم باشگاه نیز این بدهی را زودتر تسویه کند.
قدوسی درباره حکم صادره در پرونده برانکو گفت: رای صادره از سوی فیفا در ارتباط با آقایان ایوانکوویچ و ایگور پانادیچ مطالعه شد و تنظیم لایحه دفاعیه باشگاه بعد از ارسال لایحه دفاعیه پرونده آقای کالدرون در دستور کار وکلا و بخش حقوقی باشگاه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: آقای برانکو یک میلیون و ۷۲۰هزار یورو مطالبه کردند که فیفا با توضیحات و دفاعیه باشگاه رای محکومیت یک میلیون و ۵۵ هزار یورویی صادر کرده است و فرصت تجدید نظر همچون پرونده بودیمیر وجود دارد.
قدوسی گفت: فیفا هنوز رای پرونده شکایت آقایان زلاتکو ایوانکوویچ و مارکو را صادر نکرده، اما، چون این پرونده‌ها همزمان در فیفا طرح و بررسی شده است قطعا همین‌روز‌ها رای شکایت این دو مربی هم صادر و به باشگاه ابلاغ می‌شود.
وی درباره پرونده نیلسون و چوک افزود: آقای چوک ده هزار دلار طلب دارند و با فیفا مکاتبه داشته اند و رای هم صادر شده و باید پرداخت شود. برای نیلسون هم مدت‌ها قبل فیفا رای داده بود، چون او مثل گابریل با باشگاه پس از رای فیفا مصالحه کردند مجددا برای وصول مطالبات حدود یک میلیارد تومانی خود با فیفا مکاتبه کرده، اما رای هنوز صادر نشده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرسپولیس فیفا پرونده باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • فیلم/ آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل از زبان سخنگوی عدلیه
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی