Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:03:26 GMT

راه‌اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا در دماوند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۴۶۰۳

راه‌اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا در دماوند

فرماندار دماوند از راه اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا در جهت انجام اقدام پیشگیرانه برای مقابله با این ویروس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مجید صفری فرماندار شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی پویش مردمی مقابله با کرونا اظهار داشت: پویش مردمی مقابله با کرونا و کمیته فرهنگی و اجتماعی متشکل از روحانیون، نخبگان فرهنگی و ورزشی، خبرنگاران و کارشناسان بهداشت و درمان برای انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به سرفصل‌های این پویش، خاطر نشان کرد: تقویت باورهای اعتقادی، تقویت روحیه شادی و نشاط اجتماعی، ایجاد امنیت روحی و روانی، پاسخگویی به شبهات اعتقادی از جمله رویکردهای این پویش است؛ همچنین بکارگیری ظرفیت‌های حداکثری مردمی برای مقابله با شایعات و آموزش مهارت برای گذراندن اوقات فراغت از جمله اهداف پیش بینی شده در این پویش مردمی است.

فرماندار دماوند در پایان تأکید کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با کرونا و همدلی مردم و رعایت اصول بهداشتی برای شکست این بیماری ضروری است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: دماوند پویش مردمی درمان ورزشی پویش مردمی مقابله با کرونا برای مقابله راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند

به گزارش خبرنگار مهر، مردم مؤمن و مذهبی شهرستان دماوند در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، با حرکت دسته‌های سینه‌زنی به سوگواری پرداختند.

بر اساس این گزارش و به‌همین مناسبت از صبح شنبه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با حرکت دسته‌های سینه‌زنی در سوگ شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) به عزاداری پرداختند.

گفتنی است که این آئین عزاداری از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز با آغاز از میدان امام خمینی (ره) به سمت گزار شهدای گمنام مسجد جامع شهر دماوند برگزار شد.

لازم به ذکر است آئین سوگواری دوستداران اهل بیت (ع) با حضور مردم ولایتمدار و مذهبی در مساجد و حسینیه‌های شهرستان دماوند با نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی طی شب گذشته و امروز برگزار شد.

کد خبر 6096263

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • دماوندی‌ها به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) سوگواری کردند
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»