Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با مراجع عظام تقلید، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در مقابله با شیوع ویروس کرونا در کشور ارائه کرد.

به گزارش ایمنا، علی لاریجانی امروز (یک‌شنبه) به مناسبت میلاد مولی الموحدین، امام علی (ع) طی تماس تلفنی با مراجع تقلید، حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، سبحانی، جوادی آملی، نوری همدانی، علوی گرگانی و مظاهری سالروز ولادت امام علی (ع) را تبریک گفت و درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در سراسر کشور و شهر مقدس قم در مقابله با شیوع ویروس کرونا، روند رفع نیازمندی‌های مردم و تجهیز مراکز درمانی با آنها گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گفت و گو ها مراجع عظام تقلید با اظهار قدردانی از پیگیری‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و اقدامات انجام شده در کشور، بر ضرورت هرچه بیشتر رسیدگی به نیازمندی‌های عموم در شرایط کنونی، و تدابیر لازم در مقابله با ویروس کرونا تاکید و برای دفع بلا و رفع بیماری از جامعه اسلامی، دعا کردند و صحت مسلمین و شفای مبتلایان را از خداوند متعال مسئلت کردند.

منبع: مهر

کد خبر 413975

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا مراجع تقلید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج