Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@10:27:42 GMT

وضعیت کرج قرمز اعلام شد/مردم در خانه بمانند

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۱۸۵۳۲۸

وضعیت کرج قرمز اعلام شد/مردم در خانه بمانند

خبرگزاری فارس: غفور قاسم پور، فرماندار کرج گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز توصیه اکید ما به شهروندان این است که در خانه بمانند و از حضور در مراکز پرتردد شهر که مرکز شیوع و ابتلا به کرونا ویروس است، خودداری کنند.

وی تصریح کرد: این هشدار‌ها جدی و برای حفظ سلامت مردم است و گویا با وجود قرار گرفتن در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع ویروس کروناهنوز عده‌ای از مردم شرایط را درک نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراکز خرید، بازار‌ها و مناطق شلوغ و پرتردد کانون تکثیر این ویروس است، افزود: از مردم درخواست داریم که برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، در خانه بمانند و توصیه‌های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

فرماندار کرج تصریح کرد: لذا برای جلوگیری از خسارات و تبعات جبران ناپذیر مردم عزیز باید در خانه‌ها بمانند و از مراجعه برای خرید‌های غیرضروری به سطح شهر به جد پرهیز نمایند.

وی افزود: مردم در زمینه پیشگیری باید همکاری داشته باشند تا تب تند این بیماری فروکش کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: فرماندار کرج وضعیت قرمز کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۱۸۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • آمده‌ایم که بمانیم!
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • پیش‌بینی از وضعیت بازار اجاره‌بها/ رشد قیمت در راه است یا بازار مهار می‌شود؟